صدور مجوز تاسیس مرغداری در شهرستان صومعه‌سرا ‌متوقف شد


صدور مجوز تاسیس مرغداری در شهرستان صومعه‌سرا ‌متوقف شد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به رتبه نخست این شهرستان در تولید مرغ در گیلان، گفت: نیازی به توسعه صنعت مرغداری در صومعه‌سرا نیست و مجوز تاسیس آنها موقتا متوقف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از صومعه‌سرا، غلام‌حسین رجبی ظهر امروز در جلسه اشتغال این شهرستان، اظهار کرد: در حادثه برف سال 92 بسیاری از کارخانجات به دلیل آسیب 100 درصدی تعطیل شد.

وی با بیان اینکه حادثه برف آسیب‌های اجتماعی زیادی بر کارخانجات وارد کرد، افزود: دستگاه‌های اجرایی صومعه‌سرا باید برای پشتیبانی کامل از فصل پاییز و زمستان آماده باشند.

فرماندار صومعه‌سرا گفت: منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان باید از هم اکنون با شهرک‌های صنعتی برای کارگروه اقتصادی برنامه‌ریزی‌هایی را داشته باشند تا مردم از این امر بهره ببرند.

رجبی با بیان اینکه ایجاد اشتغال سبب ایجاد امنیت در جامعه و جلوگیری از فساد می‌شود، تصریح کرد: برای ایجاد جامعه‌ای سالم باید مساله اشتغال جوانان را حل کرد.

وی خاطرنشان کرد:مهمترین وظیفه مدیران برطرف کردن موانع پیش‌روی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران است که در صورت انجام چنین کاری شاهد اشتغالزایی و توسعه اقتصادی در شهرستان می‌شویم.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه این شهرستان رتبه نخست استانی در تولید مرغ را دارا است، تاکید کرد: با این وجود قیمت مرغ در این شهرستان نسبت به شهرستان‌های دیگر بیشتر است و نیازی به توسعه صنعت مرغداری در صومعه‌سرا نیست و مجوز تاسیس مرغداری در صومعه‌سرا موقتا متوقف می‌شود.

رجبی اظهار کرد: وقتی مسئولان شهرستان می‌خواهند به مردم خدمت و راه درآمدزایی را برای آنها فراهم کنند، در مقابل مرغداران باید با فروختن مرغ ارزان نسبت به شهرهای دیگر به مردم خدمت ارائه دهند.

وی افزود: 50 درصد اعتبارات ماده 22، تملک و دارای و دو درصد نفت و گاز به شهرستان آمده است و کارها را باید آغاز کرد.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه امروزه تکنولوژی روز این امکان را فراهم کرده که هیچ آسیب زیست محیطی برای شهرها پیش نمی‌آید، گفت: از تکنولوژی روز نباید غافل شد و از آن برای توسعه شهرستان باید بهره برد.

انتهای‌پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon