امنیت در تمامی مرزهای کشور برقرار است


امنیت در تمامی مرزهای کشور برقرار است

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: خوشبختانه امروز امنیت در تمامی مرزهای کشور برقرار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چالوس، سردار احمد گراوند صبح امروز در مراسم 15 دوره دانش آموختگی مهارتی مرکز آموزش علمی تخصصی مرزبانی شهید ادیبی مرزن آباد اظهار کرد: نیروی انتظامی قبل از هر کاری پیشگیری می‌کند.

گراوند تاکید کرد: این همه دشمن داریم که روز به روز در حال برنامه ریزی هستند اما با کمک مردم پیشگیری می کنیم.

وی افزود: در 8755 کیلومتر مرزهای کشور هیچ مشکل امنیتی نداریم و این در صورتی است که گروه‌های مختلف علیه کشور کار می‌کنند.

گراواند بیان کرد: در حال حاضر گروگانگیری در مرزهای کشور نزدیک به صفر رسیده است.

وی تاکید کرد: با تمام توان تمام نیروها در حال حراست از مرزهای کشور هستیم و امیدواریم آنهایی که امروز درجه گرفتند و وارد مراکز نوار مرزی شدند خوب کار کنند و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

جانشین مرزبانی ناجا گفت: خوشبختانه زیرساخت‌های نظامی در کشور روز به روز بهتر می شود و شاهد ساخت چند مرکز فرماندهی در نقاط مختلف مرزی خواهیم بود.

گراوند بیان کرد: بزرگ‌ترین افتخار ناجا خدمت گذاری به مردم است و ناجا به این خدمت گزاری افتخار می‌کند چون مرد آگاه و فهیم جمهوری اسلامی ایران در تمام صحنه ها ثابت کردند که استحقاق این خدمت گزاری را دارند.

وی بیان کرد: جهت ارائه خدمت صادقانه در ایران چندین پیشگیری در کشور دست به دست هم داد تا بهترین هدیه ناجا به مردم که برقراری امنیت است تحقق یابد.

گراوند گفت: اگر امروز شاهد این هستیم که کشور ما همانند نگینی در منطقه می درخشد در درجه اول مدیون خون شهدا و دوم اقدامات خوب نیروی انتظامی است.

وی افزود: نیروی انتظامی قبل از پیشگیری پیش بینی میکند و توطئه ها را با همکاری مردم نقش بر آب می کند.

این مسئول ناجا گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از مردم و برای مردم است.

وی گفت: برقراری امنیت یک تولید اجتماعی است که ناجا با همکاری مردم می تواند به این امنیت دست یابد, زمانی می توانیم موفق باشیم که مردم مسولان و مرزنشینان ناجا و سربازان گمنام با تمام توان کار کنند و از مرزهای ایران حراست کنند.

جانشین مرزبانی ناجا گفت: اگر چه آموزش ها خوب است اما باید بیشتر اجرایی شود چرا که کشوری هستیم که از لحاظ معادن نفت و گاز و وجود چندین جزیره و خلیج همیشه سرفراز فارس سرآمد دیگر کشور ها هستیم.

انتهای پیام/ج

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon