مذاکرات هسته‌ای نیویورک در سطح وزیران برگزار می‌شود/ می‌توان به توافق نهایی رسید

مذاکرات هسته‌ای نیویورک در سطح وزیران برگزار می‌شود/ می‌توان به توافق نهایی رسید

خبرگزاری تسنیم: یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای در نیویورک در سطح وزیران خارجه برگزار می‌شود، گفت: رسیدن به توافق نهایی کار سختی است اما می‌توانیم به آن دست یابیم.

منصور حقیقت‌پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شواری اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم،  با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 5+1 در حاشیه اجلاس سازمان ملل برگزار می‌شود، گفت: بر اساس اطلاعاتی که داریم، می‌دانیم که این مذاکرات در سطح وزیران خارجه خواهد بود.

وی افزود: هرچند سفر رئیس‌جمهور به نیویورک مشخص نشده اما مذاکرات در حاشیه اجلاس نیویورک در سطح وزرای خارجه برگزار می‌شود و امیدوار هستیم طرف مقابل نیز زیاده‌خواهی‌ها را کنار بگذارد تا با مذاکره منطقی به توافق نهایی برسیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اوباما و خانم اشتون به خوبی می‌دانند که رسیدن به یک توافق بیشتر به سود آنها خواهد بود چراکه در آخرین روزهای مدیریت خود به سر می‌برند.

حقیقت‌پور با بیان اینکه رسیدن به توافق کار سختی است اما می‌توان با یک کار سنجیده هم از سوی طرف مقابل هم از سوی مذاکره‌کنندگان کشورمان به توافق کامل و دائمی برسیم، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که اختلافات پیش آمده بین روسیه و آمریکا تاثیری در ادامه روند مذاکرات نداشته باشد،  جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به توافق عزمش جدی است و این آمریکاست که باید زیاده‌خواهی را کنار بگذارد تا همه از این توافق سود ببرند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon