شهرداری شئونات اسلامی را در برنامه‌های هفته تبریز رعایت کند

شهرداری شئونات اسلامی را در برنامه‌های هفته تبریز رعایت کند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت تبریز گفت:مسئولان شهرداری تبریز باید در اجرای برنامه‌های هفته نکوداشت تبریز نسبت به حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامی و دینی بیشتر توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، آیت‌الله محمدتقی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) با اشاره به عمل جراحی مقام معظم رهبری در هفته گذشته  اظهار کرد: ارتباط  ملت و رهبری ناگسستنی بوده و رهبر معظم انقلاب، روح نظام ، انقلاب و ادامه دهنده راستین راه و روش امام راحل هستند.

وی  افزود: دعا و نیاش مردم از جمله مردم تبریز برای رهبری نشان دهنده علاقه و الفت شدید بین ولی امر مسلمین و امت اسلامی است که چنین موضوعی در سایر کشورهای جهان دیده نمی‌شود.

امام جمعه موقت تبریز تصریح کرد: دوستداران رهبری در سراسر جهان از بهبود وضعیت و سلامتی ایشان خوشحال هستند  و به جا آوردن نماز شکر و دعا برای سلامتی رهبری در سراسر ایران اسلامی به ویژه در مسجد طوبی تبریز نشان داد که ملت قدرشناس و ولایتمدار ایران به رهبر و مقتدای خود هستند.

آیت الله آل هاشم با اشاره به برگزاری هفته نکوداشت تبریز از این هفته مسئولان برگزاری این همایش بزرگ قدردانی کرد و افزود: مسئولان شهرداری تبریز باید در اجرای این برنامه‌های متنوع نسبت به حفظ و حراست از ارزش های اسلامی و دینی بیشتر توجه کنند.

وی گفت: شهر تبریز در طول تاریخ از جهات مختلف تاثیر گذارترین شهر ایران بوده و شهرت شهر اولین ها به تبریز بسیار بجا و واقع بینانه است.

آیت الله آل هاشم وجود عالمان دینی بزرگ و علامه های مشهور جهان تشیع شامل حضرات آیات امینی، طباطبایی و جعفری، سرداران شهید بزرگ دوران دفاع مقدس و سایر شخصیت های ادبی و فرهنگی رااز جمله ویژگی های ممتاز تبریز دانست.

امام جمعه موقت تبریز تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای معرفی و تبیین دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی به نوجوانان و جوانان این مرز و بوم است.

وی با بیان اینکه ولایت پذیری رمز پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود، اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ و سر افراز ایران در هشت سال جنگ تحمیلی برگ زرینی در اعتلای اسلام و انقلاب به شمار می رود.

آیت الله آل هاشم 27 شهریور سالروز وفات محمدحسین شهریار شاعر چیره دست و ادیب معاصر را مورد اشاره قرار داد و از وی به عنوان شاعری که تمام عمر پربرکت خود را در راه اعتلای فرهنگ اسلامی و ایرانی صرف کرد، یاد نمود و گفت: باید این روز بزرگ در شان و منزلت این شاعر آذربایجانی بزرگ داشته شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon