"پاس همدان" فصلی جدید را با حمایت‌های استاندار و مردم آغاز می‌کند


"پاس همدان" فصلی جدید را با حمایت‌های استاندار و مردم آغاز می‌کند

خبرگزاری تسنیم: کاسه صبر فوتبال‌دوستان همدانی پر شده و دیگر نمی‌توانند تحمل کنند پاسی که ستاره قهرمانی آسیا را یدک می‌کشد در لیگ دسته یک دست و پا بزند و در حسرت صعود به لیگ برتر باشد، ضمن اینکه به نظر می‌رسد پاس فصلی جدید را بدون مشکل آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، در هشتمین سال حضور پاس در همدان امیدهای  از دست‌رفته و کمرنگ شده مردم همدان با حضور نیکبخت استاندار ورزش‌دوستی که در هر لحظه جویای وضعیت پاس است دوباره زنده شد و رنگی نو گرفت.

روز 29 اردیبهشت 1390 یادآور روزی تلخ برای ورزش استان همدان است، جایی که پاس در هفته پایانی دهمین دوره مسابقات لیگ برتر در روزی که ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح همدان مملو از هواداران پرشور پاس بود نتیجه را دو بر صفر به استقلال تهران واگذار کرد.

پاس با نسخه‌ای که برایش پیچیده شده بود و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به شاهین بوشهر و راه‌آهن در رده شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت و به همراه تیم‌های پیکان و استیل آذین به مسابقات فوتبال دسته اول سقوط کرد.

تیمی که عنوان پنج قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در آسیا را در کارنامه دارد پس از سقوط به لیگ دسته اول همانطور که پیش‌بینی می‌شد صعود راحتی به لیگ برتر نمی‌تواند داشته باشد و برای لیگ برتری شدن یک تیم نیاز به یک همت استانی است، که استاندار فعلی همدان نشان داده است که می‌تواند این همت را در استان ایجاد کند.

در این فصل حضور مدیرعاملی بومی، کادرفنی و بازیکنان قدرتمند، فولاد ویان به عنوان اسپانسر پاس در کنار نیکبخت رئیس هیئت مدیره انتظارها را از این تیم بالا برده است.

پس از ماندن بسیار سخت پاس در لیگ دسته اول در فصل گذشته چراغ‌های قرمز برای این تیم روشن شد تا اگر حمایت‌ها به این شکل ادامه پیدا کند شاید باید با پاس برای همیشه خداحافظی کرد.

برای انتخاب سرمربی این فصل پاس گزینه‌های زیادی بر روی میز مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره پاس بود اما در نهایت بهترین انتخاب انجام شد تا بی‌حاشیه‌ترین مربی کشور داوود مهابادی با سوابق درخشان برای امضای قرارداد راهی همدان شود و با این تیم قرارداد امضا کند.

لیگ یک، لیگ ستاره‌های بی ادعا است و بازیکنان اسمی و لیگ برتری نمی‌تواند ضمانت صعود به لیگ برتر باشد و با نگاهی به فصل‌های گذشته می‌بینیم تیم‌های بی ادعا نفت مسجد سلیمان، استقلال صنعتی خوزستان و گهر دورود موفق شده‌اند تا به لیگ برتر صعود کنند.

و بازیکنانی که در این فصل برای پاس انتخاب شده‌اند تک‌تک با نظارت کادرفنی و بررسی سطح آنها بوده است.

در فصل فوتبالی پیش‌رو درون دروازه سیدجلیل احمدی (پاس همدان)، امیرمقداد مالکی (زیر 23 سال – ذوب آهن اصفهان)، مهرداد بشاگردی (صنعت نفت آبادان) جذب شده‌اند.

همچنین در خط دفاعی وحید جلالی نیا در رده سنی زیر 23 سال (ابومسلم)، نادر هوشیار (سایپا، راه آهن، پاس)، وحید جلالی نیا (ابومسلم)، محمد صبوری رده‌سنی امید (شهرداری نقده)، مهدی محمدی در رده‌‌سنی زیر23 سال  (کاسپین)، محمدصادق کرمی (شاهین بوشهر، مس سرچشمه، استقلال اهواز)، محسن حمیدی (شاهین بوشهر، آلومینیوم هرمزگان، صنعت نفت آبادان)، میلاد صالحی در رده‌‌سنی زیر23 سال (شهرداری، پاس همدان)، هافبک‌ها وحید محمدی (فجرشهید سپاسی)، روح الله عبدالهی (اتکا، فولاد گستر، فولاد یزد)، سیدجمال معصومی (الوند، گیتی پسند اصفهان)، حسین کاظمی (پاس نوین،الوند)، محسن آذرباد (ابومسلم، نفت آبادان)، فریار شهبازی(امید – خلخال دشت، پیمان مهر نود، پارامگ)، شهریار خیشوند در رده‌‌سنی زیر23 سال (پاس)، آرمین طلایی منش (پاس نوین، الوند)، پیمان نامور (نیروی زمینی – مس سرچشمه)، امین شهیدزاده در رده‌‌سنی زیر23 سال (شهرداری یاسوج، پارسه تهران، بهمن شیراز)، سروش ناصری در رده‌‌سنی زیر23 سال  (فولاد خوزستان)، اسحاق سبحانی (سایپا کرج) هستند.

سعید خردمند در رده‌‌سنی زیر23 سال (برق شیراز، فولاد نوین)، مجتبی محبوب مجاز (استقلال، مس سرچشمه، پارسه تهران، پاس همدان)، ایمان نعمت پور(افولادگستر، فولاد یزد، سیاه جامگان)، هادی خیری (سیاه جامگان)، علی یونسی (استیل آذین، شهرداری تبریز، گسترش فولاد، سایپا)، مصطفی سلگی در رده‌‌سنی زیر23 سال (پاس) بازیکنان جذب شده‌ای هستند که در خط آتش پاس بازی می‌کنند.

در مراسم رونمایی از پیراهن و لوگو تیم فوتبال پاس استاندار همدان قوت دل و دلگرمی خاصی به بازیکنان پاس داد.

نیکبخت در این مراسم به بازیکنان قول داد تا مطالبات آنها به موقع پرداخت شود و در صورت 10 روز تأخیر در یازدهمین روز نماینده بازیکنان به استانداری برود.

همچنین وی قول داد که بعد از هر برد و نتیجه درخشان به بازیکنان پاداش بدهد وبازیکنان نه به عنوان استاندار بلکه به عنوان یک دوست درباره مشکلات تیم با وی درد و دل کنند و در تمامی مسابقات برگزار شده در همدان حدالامکان حضور پیدا کند.

پاس در بازی‌های تدارکاتی قبل از فصل چهار بازی تا به حال برگزار کرده که در آخرین بازی در اردوی کیش با نتیجه 5 بر دو نماینده کیش را شکست داد.

مربیان این تیم از برگزاری اردو در کیش رضایت کامل داشتند، پاس بعد از به پایان رساندن اردو، کیش را به مقصد مشهد ترک کردند تا ضمن گرفتن روحیه معنوی و زیارت برای آغاز مسابقات، دو بازی تدارکاتی دیگر را در این شهر برگزار کنند تا به مرز آمادگی کامل برسند.

مشغله‌کاری زیاد استاندار همدان نیز سبب نشد تا نیکبخت از شرایط اردویی پاس غافل بماند و با تماس تلفنی با یدی مدیرعامل این تیم جویای شرایط پاس شد.

باید تا شروع مسابقات لیگ دسته اول منتظر ماند تا از پاس مدل 93 رونمایی شود و مردم فوتبال‌دوست همدانی برای دیدن این لحظه بسیار مشتاق هستند.

آیا حسرت رسیدن به لیگ برتر یک سال دیگر بر دل جوانان این شهر می‌ماند، برای رسیدن به این سوال باید منتظر سبک نتیجه‌گیری و بازی‌های پاس بمانیم اما  آنچه مسلم است پاس امسال با سال‌های گذشته تفاوت زیادی دارد و کسانی که در این فصل در کنار این تیم هستند از دل‌سوزان فوتبال همدان و مردم این شهر هستند.

گویا مشکلات مالی‌ در این فصل وجود ندارد و حضور استاندار همدان در کسوت رئیس هیئت مدیره پاس و کارخانه فولاد ویان به عنوان اسپانسر خیال همه را راحت کرده است، تنها می‌ماند غیرت بازیکنان و کادرفنی که جواب این اعتمادها را بدهند.

در سال 86 که پاس به  8 هزار شهید این استان هبه شد با استقبال پر شور و بی نظیر هواداران همدانی روبه‌رو شد و توانست در این فصل با بازی‌های درخشان و کسب 49 امتیاز از 34 بازی و کسب عنوان بهترین تیم شهرستانی در رده پنجم جدول رده بندی قرار بگیرد.

هواداران به عنوان یار دوازدهم نقش بسیار مهمی در این نتایج داشتند اما پاس در این فصل پیش از هر چیزی به حمایت مردم همدان نیاز دارد.

به طور قطع مردم همدان با نتایج بدی که پاس در فصول گذشته کسب کرده است با این تیم قهر باشند اما این فصل، فصل آشتی مردم با فوتبال است تا با حمایت‌های آنان پاس بتواند به جایگاه اصلی خود در فوتبال ایران بازگردد.

در مسابقات امسال بر اساس طرحی که در سال گذشته در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار گرفته، کم کردن تیم‌ها در لیگ‌های برتر، دسته یک و 2 از برنامه‌های بلندمدتی است که برای بهتر برگزار شدن مسابقات در سطوح مختلف انجام می‌شود.

برای تحقق همین برنامه، در جام آزادگان با حضور 24 تیم باشگاهی از سراسر ایران در دو گروه 12 تیمی به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می‌دهند، شرایط صعود در دو گروه راحت‌تر از یک گروه است و اگر لیگ یک در یک گروه برگزار شود کیفیت تیم‌ها و بازی‌ها چندین برابر می‌شود و مدعیان نیز تمام در یک گروه هستند.

بر اساس قرعه‌کشی امسال، پاس همدان در گروه ب مسابقات با تیم‌های صنعت نفت آبادان، شهرداری بندرعباس، راهیان کرمانشاه، داماش گیلان، مس رفسنجان، گل گهر، فولاد یزد، شهرداری تبریز، پارسه، سیاه جامگان و صنایع اتکا گلستان هم گروه است.

به گزارش تسنیم، بازی‌های فصل جدید از 12 مهر آغاز می‌شود و پاس همدان در هفته نخست لیگ دسته اول میزبان گل گهر سیرجان است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon