انتقاد امام جمعه همدان از شورای شهر


انتقاد امام جمعه همدان از شورای شهر

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در استان همدان خطاب به شورای شهر همدان گفت: اگر اعضای شورای شهر متحدالنظر باشند بسیاری از مشکلات به وجود نمی آید اما هنوز نمی‌دانم چرا شورای شهر همدان با یوسفیان شهردار سابق همدان سازگاری نداشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار همدان اظهار کرد: باید از نظر اخلاقی، شهروندی و اصول انسانیت خدمات مدیرانی که برای خدمت به مردم وارد میدان شده اند را ارج نهاد.

وی افزود: برخی از مردم در پایان دوران مدیریت افراد به جای تقدیر و تشکر از آنان، مطالبات بسیاری داشته و به نوعی طلبکارانه با وی برخورد می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه ارزش‌گذاری به خدمات مدیران و تقدیر از آنها سبب می‌شود تا مدیران در سایر پست‌ها نیز با انرژی و انگیزه فعالیت کنند، تصریح کرد: این امر سبب می‌شود تا سایر مدیران کشوری نیز برای خدمت در استان همدان اشتیاق داشته باشند.

وی با بیان اینکه برخی مردم همدان را خوش استقبال و بد بدرقه می‎دانند، گفت: این مساله لکه سیاهی است که بر پیشانی همدان خورده شده و باید اصلاح شود، اتفاقا این مساله باید به صورت معکوس باشد به این شکل که در ابتدا نیاز به استقبال خوب از مدیر نیست بلکه باید عملکرد وی را ارزیابی کرد و در صورت مناسب بودن عملکرد بر وی ارزشگذاری شود.

محمدی بیان کرد: اگر مسئولی را به درستی بدرقه نکنیم مدیری حاضر به خدمت در استان همدان نیست  و همین امر سبب می شود تا مدیران ضعیف را برای خدمت به استان همدان بفرستند.

وی تاکید کرد: از تمامی خدمتگذاران در نظام جمهوری اسلامی تقدیر شود و تنها به مدیران بزرگ اکتفا نشود چراکه تکریم، تشویق و تقدیر از عملکرد افراد سبب رشد افراد شده و بهره این امر را مردم و نظام می برد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خطاب به شورای شهر همدان نیز گفت: اگر اعضای شورای شهر متحدالنظر باشند بسیاری از مشکلات به وجود نمی آید اما هنوز نمی‌دانم چرا شورای شهر همدان با یوسفیان شهردار سابق همدان سازگاری نداشت.

وی خطاب به شهردار جدید همدان نیز گفت: شهردار همدان به تمام دستورات اعضای شورای شهر تمکین نکند چراکه به اندازه تعداد اعضا در شورای شهر نظریه وجود دارد و در این صورت سنگ روی سنگ بنا نمی‌شود.

رئیس شورای شهر همدان نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه شهردار همدان باید مبنای تحولات قرار گیرد، گفت: خدمات مدیران به خاطر مسائل سیاسی نادیده گرفته نشود.

علی‌اکبر نظری افزود: عظیم ترین دستاورد جامعه بشری مرهون و مدیون مدیرانی است که به موقع و به‌ هنگام تصمیم‌گیری کرده و سبب تحول جامعه شده اند که نیاز است تا شهردار همدان با تصمیمات مناسب مبنای تحولات در شهر باشد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ دژ محکم یک ملت است، تصریح کرد: مدیرانی که به موقع و با تدبیر تصمیم‌گیری می‌کنند سرمایه‌های جامعه هستند که باید به آنها احترام گذاشت و از آنها تقدیر کرد.

رئیس شورای شهر همدان تاکید کرد: برخی مواقع مدیران را به خاطر مسائل سیاسی مورد خطاب و سوال قرار می‌دهند که این مساله درست و زیبنده نبوده و باید اصلاح شود، زیبنده نیست به علت سیاسی‌کاری برخی افراد، زحمات و خدمات مدیران دیده نشود.

وی با بیان اینکه شهردار همدان شناخت کافی از وضعیت شهر دارد، گفت: مدیری که شناخت کافی از توانمندی ها و ظرفیت های شهر نداشته باشد نمی‌تواند در زمان مناسب تصمیمات درستی را بگیرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon