«سینما صداقت» آغاز به کار کرد

«سینما صداقت» آغاز به کار کرد

خبرگزاری تسنیم: سلسله جلسات «سینماصداقت» با نمایش و بحث پیرامون مستند «در قلب برف» دوشنبه ۲۴ شهریور ماه در فرهنگسرای اندیشه، آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سلسله جلسات «سینماصداقت» با نمایش و بحث پیرامون مستند «در قلب برف» دوشنبه 24 شهریور ماه ساعت 16:30 در فرهنگسرای اندیشه، آغاز می‌شود.

در اولین جلسه از «سینماصداقت»، مستند «در قلب برف» کاری از خانه مستند انقلاب اسلامی با موضوع نمایش رویش و پیشرفت مسلمانان کشور روسیه پخش می‌شود و سپس با حضور کارگردان و راوی مستند، خانم شیما عالی جلسه بحث و تبادل نظر پیرامون مسأله حجاب برگزار می‌شود.

«سینماصداقت» به همت موسسه سفیرفیلم و در قدم اول با همکاری فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. این سلسله جلسات به صورت دوهفتگی با معرفی و پخش یک مستند و نقد و بررسی پیرامون موضوع آن همراه است. این برنامه صرفا محفلی تخصصی برای نقد مستند نیست، بلکه محفلی عمومی برای بحث و بررسی حول موضوع مستند است.

مراسم افتتاحیه «سینماصداقت» در فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه، سالن طبقه همکف فرهنگسرا، رأس ساعت 16:30 روز دوشنبه 24 شهریورماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران