۲۳ مدال ورزشکاران کردستان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور کسب کردند


23 مدال ورزشکاران کردستان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور کسب کردند

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های کاراته مردان و زنان کردستان در رقابت‌های کاراته سبکی کشور ۲۳ نشان رنگارنگ کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رقابت‌های کاراته سبک بایاکورن قهرمانی کشور به مدت 2 روز با شرکت 400 کاراته کا از 12 استان سراسر کشور به میزبانی ورزشگاه شهید شفیع پور تهران برگزار شد.

در این رقابت‌ها تیم کاراته بایاکورن کردستان موفق به کسب 2 نشان طلا، 2 نشان نقره و 3 نشان برنز شد که سینا امامی و محمد محمدی بلبان آباد موفق به کسب 2 مدال زرین طلا این دوره از مسابقات شدند.

محمد محمدی و میلاد امینی با قرار گرفتن در مکان دوم، به 2 نشان نقره دست یافتند و فریبرز منتشلو، علی شریفی و سیدعلی اجاق در حالی 3 نشان برنز را برای تیم کردستان کسب کردند که دیار احمدی و میلاد عبدالملکی سرمربی و مربیگری تیم کاراته سبک بایاکورن استان را به عهده داشتند.

در مسابقات کاراته بانوان سبک کن شین کان قهرمانی کشور بانوان کاراته کای کردستانی به یک نشان نقره و یک نشان برنز دست یافتند.

این دوره از رقابت ها 200 بانوی کاراته کا از 12 استان سراسر کشور به مدت 2 روز به میزبانی تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان اسماء غفاری با کسب مقام نایب قهرمانی نشان نقره را بدست آورد و ساریه لشکری به نشان برنز را کسب کرد، شیلان مردانی هدایت و مربیگری تیم کاراته استان کردستان در این مسابقات بر عهده داشت.

مسابقات کاراته سبک شوتوکان مردان قهرمانی کشور با شرکت 670 کاراته کا از استان های سراسر کشور به  مدت 2 روز و در 4 رده سنی به میزبانی استان فارس در حالی برگزار شد که  تیم کاراته شهرستان بانه به نمایندگی از استان کردستان در این رقابت شرکت کرد.

در پایان این مسابقات و در رده سنی نوجوانان آروین فتح اله نژاد در بخش کاتا و منصور صالحی در بخش کومیته 2 نشان طلا را کسب کردند و در رده سنی بزرگسالان ناصر صالحی، امید احمد زاده و متین قادری 3 نشان نقره را برای کاروان اعزامی کردستان به این مسابقات از آن خود کردند.

ساکو ممندی در رده سنی نونهالان مدال برنز کاتای انفرادی را کسب کرد و سارو توکلی، نیما قادری، شهرام گرمابی، مبین قادری، محمد میرزائی، محمدسعیدپور، سروش صالح زاده و ساکو ممندی نشان برنز بخش کومیته را به دست آوردند.

انتهای پیام/

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon