پاسداران و بسیجیان با ارتقای آمادگی جسمی برای نظام و اسلام آبرو باشند

پاسداران و بسیجیان با ارتقای آمادگی جسمی برای نظام و اسلام آبرو باشند

خبرگزاری تسنیم: جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: انتظار داریم پاسداران و بسیجیان با ارتقای آمادگی جسمانی و رسیدن به نقاط ایده‌آل توان رزم همواره برای نظام و اسلام، آبرو و عزت باشند.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار عبدالله عراقی جانشین نیروی زمینی سپاه در جمع مسئولان و مدیران هیئت‌های پهلوانی و زورخانه‌ای سپاه با تأکید بر حضور فعالانه و تأثیرگذار پاسداران و بسیجیان در میادین ورزشی و بهای بیشتر به آمادگی جسمانی، گفت: اهمیت ورزش و آمادگی جسمانی بر هیچ‌کس پوشیده نیست. با تعریف مؤلفه‌های آمادگی رزم، پس از ایمان و اعتقادات، آمادگی جسمانی بدون شک پایه آمادگی رزم است. تیراندازی می‌تواند از رقیبان خود سبقت بگیرد و به یک جایگاه بالا و مطلوب برسد که از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار باشد.

وی افزود: در میدان جنگ و رزم هم یک پاسدار و بسیجی در حالی می‌تواند بر دشمن فائق آید که از جسم و متقابلاً از روح آماده‌ای برخوردار باشد. بنابراین انتظار داریم که پاسداران و بسیجیان با ارتقای آمادگی جسمانی و رسیدن به نقاط ایده‌آل توان رزم همواره برای نظام و اسلام، آبرو و عزت باشند که در غیر این صورت به این موفقیت نخواهند رسید.

جانشین نیروی زمینی سپاه با اشاره به سازماندهی مناسب ورزشی در نیروهای زمینی سپاه، تصریح کرد: خوشبختانه در نیروی زمینی شاهد یک انسجام مناسب ورزشی هستیم. هیأت‌های ورزشی در 12 رشته فعالیت دارند و یک شور و نشاط خوبی در میان پاسداران ما حاکم است. موفقیت در مأموریت‌ها نشان می‌دهد که در این سال‌ها به لحاظ ورزشی پیشرفت خوبی داشتیم.

سردار عراقی با گلایه از برخی رفتارهای پراکنده در سازماندهی تیم‌های خاصه سپاه در مسابقات نیروهای مسلح، اظهار داشت: متأسفانه در سال گذشته نتوانستیم برای سپاه، موفقیت لازم را بدست آوریم. مطمئناً یکی از دلایل عمده آن، عدم شناسایی مناسب ورزشکاران نخبه و توانمند و از طرفی رفتار پراکنده و بدون انسجام برخی افراد بود.

وی ادامه داد: ‌هدف ما برای مسابقات سراسری سپاه و  به خصوص رقابت‌های نیروهای مسلح، حضور همراه با موفقیت و کسب قهرمانی باشد. به همین خاطر مدیران و مربیان، ورزشکاران مستعد و جوان را شناسایی کنند و به اردوها معرفی کنند، شناسایی و سرمایه‌گذاری جزو مسئولیت‌های ماست.

جانشین نیروی زمینی سپاه از حضور دو تیم هماهنگ سپاه در مسابقات نیروهای مسلح خبر داد و تأکید کرد: برای مسابقات دهه سوم آبان‌ماه، دو تیم الف و ب از سوی سپاه پاسداران شرکت می‌کنند. اعتقاد ما بر این است که اگر بهترین‌ها به صورت متمرکز در قالب این دو تیم به رقابت بپردازند، مطمئناً در رشته‌های مختلف صاحب مدال و جایگاه خواهیم بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon