۱۲۰۰ عنوان کتاب ایران راهی فرانکفورت می‌شود

1200 عنوان کتاب ایران راهی فرانکفورت می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی از ارسال ۱۲۰۰ عنوان کتاب ایران به آلمان جهت عرضه در نمایشگاه کتاب فرانکفورت خبر داد و گفت:‌ این کتاب‌ها اول مهر ماه ارسال می‌شود.

امیرمسعود شهرام‌نیا مدیرمسئول موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از آماده سازی بیش از 1200 عنوان کتاب برای ارسال به آلمان جهت عرضه در نمایشگاه کتاب فرانکفورت خبر داد و گفت:‌  اکنون در موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی مشغول بسته‌بندی و تجمیع کتاب‌ها هستیم،‌ ناشران،‌ تشکل‌های نشر و آژانس‌هاس ادبی تا 22 شهریور ماه فرصت داشتند تا آثار خود را به موسسه تحویل دهند‌، ما نیز باید آثار را تا اول مهر ماه ارسال کنیم.

وی ادامه داد:‌ بیش از 250 عنوان کتاب کودک و نوجوان،‌ بیش از 200 عنوان کتاب بزرگسال بیش از 200 عنوان کتاب دفاع مقدس که توسط تشکل‌های نشر مربوطه انتخاب شده است،‌ به همراه آثاری از آژانس‌های ادبی‌، و ناشرانی که به صورت مستقل در غرفه ایران حضور دارند‌، به فرانکفورت ارسال خواهد شد.

شهرام‌نیا هم‌چنین از برگزاری نشستی با «یورگن بوس» رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت خبر داد و گفت:‌ این نشست پس از 8 سال برگزار می‌شود و ما در این نشست مباحثی در زمینه حضور ایران در دوره‌های آینده نمایشگاه از جمله بحث میهمان ویژه شدن را مطرح خواهیم کرد.

وی هم‌چنین حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت را منتفی دانست و گفت:‌ برنامه‌های ایشان برای حضور هماهنگ نشد.

شهرام‌نیا در پایان از برنامه‌ریزی برای حضور ایران در نمایشگاه کتاب شارجه و استانبول خبر داد و گفت:‌ این دو نمایشگاه در آبان ماه برگزار می‌‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران