۹۵ درصد دلالان میوه در میدان بارفروشان حذف شدند


95 درصد دلالان میوه در میدان بارفروشان حذف شدند

خبرگزاری تسنیم: معاون اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه ۹۵ درصد دلالان میدان حذف شده اند، گفت: نبود کنترل در سطح شهر سبب شده مغازه داران محصولات را به چندین برابر قیمت واقعی شان عرضه کنند.

علی امامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در میدان بارفروشان همه چیز تحت کنترل قرار دارد اما مغازه داران در سطح شهر کنترل نمی شوند و همین سبب شده محصولات را به چند برابر قیمتی که از میدان خریداری می کنند به فروش برسانند.
وی اظهار کرد: بعنوان مثال مغازه داری گوجه فرنگی را از ما به قیمت 600 تومان خریداری کرده اما در مغازه اش در تجریش قیمت آن را 1800 تومان درج کرده است یا پیاز را بین 450 تا 500 تومان خریده اما آن را 1400 تومان به فروش می رساند.
امامی اضافه کرد: همچنین سبزی خوردن، آش، کوکو و پلو را از ما 550 تومان می خرند اما در تجریش 2000 تومان به فروش می رسانند ، سیب زمینی درجه یک 800 تومان خریده می شود 1800 تومان به فروش می رود ، لوبیا 1400 تومان خریده می شود بین 2800 تا 3000 تومان به دست مردم می رسد ، کاهو 900 تومان خریده می شود اما به قیمت 3000 تومان به فروش می رسد.
وی در مورد قیمت میوه ها نیز گفت: قیمت هلو در میدان 2500 تومان است اما در مغازه ها با قیمت 7500  تومان به فروش می رسد موضوع اینجاست که مسئولان تا به فکر کنترل مغازه های سطح شهر نباشند مصرف کننده تاوان این امر را می دهد.
امامی با بیان اینکه در میدان بارفروشان گرانی وجود ندارد ، محصولات هر روز نرخ گذاری می شوند و بسیار فراوان هستند ، گفـت:  رئیس تعزیرات حکومتی هر شب از ساعت 11 به میدان می آید و تا صبح اینجا حضور دارد همین سبب شده 95 درصد دلالان حذف شوند و 5 درصد باقی نیز با ادامه روند فعلی خود به خود حذف خواهند شد.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه