۳۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در مریوان کشف شد


36 هزار لیتر سوخت قاچاق در مریوان کشف شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر گمرک مرز رسمی باشماق شهرستان مریوان گفت: ۳۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در وسیله نقلیه یک تبعه عراقی در مرز رسمی باشماق مریوان کشف و ضبط شد.

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مریوان اظهار کرد: مأموران گمرک مرز زسمی باشماق مریوان امروز حین کنترل ماشین های خالی ورودی به مرز باشماق بیش از 36 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی گفت: یکی از رانندگان ماشین سنگین تبعه عراقی هنگام ورود به مرز رسمی باشماق با مراجعه به یکی از کارمندان گمرک قصد فریب دادن وی به منظور ترخیص سریع‌تر ماشین سنگین به بهانه خالی بودن را داشت که بعداز بازرسی های لازم مقدار 36 هزار لیتر سوخت قاچاق در ماشین وی کشف شده و این محموله ضبط شده است.

مدیر گمرک مرز رسمی باشماق شهرستان مریوان تصریح کرد: ماشین های سنگین حامل بار پس از ورود به مرز باشماق برای امر ترخیص کالای خود به مقصد پس از انجام فعالیت های لازمه حرکت می کنند و بار خود را در یکی از شهرهای کشور به ویژه بندر امام (ره)برده و پس از تحویل محموله باید با ماشین خالی برگردند و امر ترخیص ماشین خود به سمت عراق را انجام دهند.

وی گفت: این راننده تبعه عراق بامداد امروز پس از ورود به مرز رسمی باشماق مریوان ادعا می کند که ماشینش خالی بوده و مدارکی را نیز ارائه می دهد اما با هوشیاری کامل ماموران گمرک ماشین وی مورد تجسس قرار گرفته که در نتیجه آن بیش از 36 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon