مراکز رشد دانشگاه آزاد افزایش پیدا می‌کند/ افزایش تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد تا پایان سال ۹۶

مراکز رشد دانشگاه آزاد افزایش پیدا می‌کند/ افزایش تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد تا پایان سال 96

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد گفت: در حال حاضر ۵۰ مرکز رشد در پارک‌های علمی و فناوری این دانشگاه در سراسر کشور فعال است و تعداد آنها به ۱۵۰ مرکز افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دقایقی پیش در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های خراسان اظهار کرد: تا پایان سال 96 تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد در کشور به 50 هزار نفر می‌رسد.

وی افزود: به دنبال آن هستیم که ساختار جدیدی را در دانشگاه آزاد اسلامی تعریف کنیم و شورای راهبردی را در زمینه‌های اقتصاد دانش بنیان، آی تی و بانوان تشکیل دهیم.

میرزاده گفت: شورای راهبردی معماری ایرانی اسلامی و شورای راهبردی سیاست‌گذاری مدارس سما و شورای راهبردی جذب نخبگان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 50 مرکز رشد در پارک‌های علمی و فناوری این دانشگاه در سراسر کشور فعال است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: در برنامه سه ساله‌ای که پیش‌بینی کرده‌ایم باید تعداد مراکز رشد این دانشگاه به 150 عدد افزایش پیدا کند.

میرزاده با اشاره به اقدامات عمرانی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیون مترمربع زیربنای جدیدالتاسیس در این دانشگاه احداث می‌شود و براساس برنامه زمان بندی شده تا پایان سال عملیات عمرانی آنها به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon