ادینیو: سرما و گرما ندارد، باید همه بازی‌ها را ببریم

ادینیو: سرما و گرما ندارد، باید همه بازی‌ها را ببریم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم برزیلی تیم فوتبال مس کرمان در آستانه بازی با استقلال خوزستان گفت: برای گرفتن ۳ امتیاز به اهواز می‌رویم و نباید صدرنشینی را از دست بدهیم.

لوسیانو ادینیو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دیدار فردای تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی سختی است درست همانند همه بازی‌های لیگ برتر.حریف آسانی در لیگ وجود ندارد ضمن اینکه از این به بعد انگیزه تیم‌ها جلوی تراکتورسازی چند برابر می‌شود و همه می‌خواهند ما را شکست دهند.

وی ادامه داد: من از خیلی‌ها در مورد گرمای اهواز می‌شنوم و خیلی ها معتقدند کار ما سخت است ولی در فوتبال این چیزها همیشه وجود دارد. برای ما سرما و گرما معنی ندارد و باید همه مسابقات را ببریم.

ادینیو در مورد اینکه آیا تیمش می‌تواند در اهواز هم برنده باشد تاکید کرد: بله، می‌توانیم اما نباید فراموش که بازی سختی داریم. این درست که استقلال خوزستان میزبان است اما فکر می‌کنم آنها جلوی ما تهاجمی بازی نخواهند کرد. اول می‌خواهیم حریف خودمان را در دقایق ابتدایی بشناسیم و بعد برنامه‌هایمان را اجرا کنیم. امیدوارم برنده از زمین بیرون بیاییم و حالا که صدرنشین هستیم دوست ندارم این جایگاه را از دست بدهیم.

بازیکن تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که اصلی‌ترین رقیب این تیم برای کسب عنوان قهرمانی چه تیمی است گفت:‌ هنوز زود است از قهرمانی حرف بزنیم و سرمربی ما هم چند بار گفته که فعلا توجهی به جدول نداریم ولی مطمئنا تراکتورسازی یکی از شانس‌های قهرمانی است. 6 تیم برای قهرمانی تلاش می‌کنند ولی به نظر من استقلال و سپاهان رقیبان اصلی ما برای قهرمانی هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon