حضور ارزان‌ترین بازیکن لیگ‌برتری فوتبال ایران در ملوان انزلی + سند


حضور ارزان‌ترین بازیکن لیگ‌برتری فوتبال ایران در ملوان انزلی + سند

خبرگزاری تسنیم: نیما میرزازاد دروازه‌بان ۱۸ ساله تیم ملوان انزلی است که برای یک فصل حضور در تیم فوتبال ملوان در لیگ برتر مبلغی دریافت نمی‌کند و قراردادش با این تیم صفر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از از انزلی، تیم فوتبال ملوان انزلی یکی از تیم‌های ریشه‌دار و جوان گرای فوتبال ایران است و از خصوصیت بارز ملوان ظهور مداوم پدیده‌هاست و همین سبب می‌شود که ملوان حتی در ضعیف ترین وضعیت خود نیز قدرتش را به حریفان دیکته کند.

با اجرای قانون شفاف‌سازی لیست قرارداد بازیکنان و کادر فنی و اعلام ارقام میلیاردی بازیکنان، می‌توان گفت لیگ برتر فوتبال ایران یک لیگ تقریبا میلیاردی است ولی ملوان بندرانزلی همواره به عنوان یک تیم بازیکن ساز در سطح نخست فوتبال کشور نام برده می‌شود که هرگز به دنبال ستاره‌ها و بازیکنان میلیاردی نبوده، بلکه خود محلی برای پرورش و تربیت ستاره‌ها است.

در حالیکه شمار بازیکنانی که پای رقم قرارداد آن‌ها بیش از 9 صفر نوشته شده، به نزدیک 20 نفر رسیده است، بازیکن جوان ملوان قرارداداش برای یک فصل صفر است!

مرداد ماه امسال بود که باشگاه ملوان در اطلاعیه که در آن آمده بود:  باتوجه به مذاکرات انجام شده در جلسه وزیر ورزش و جوانان با نمایندگان باشگاه ها و ریاست محترم سازمان لیگ، لیست قراردادهای 93-94 باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی اعلام می‌شود، لیست قراردادهای بازیکنان و کادر فنی را منتشر کرد.

در ردیف بیست‌وهشتم لیست اعلامی باشگاه ملوان نام بازیکنی به نام نیما میرزا زاد دیده می‌شد که مبلغ قراردادش صفر بود  که نشان می‌داد این بازیکن جوان ملوان مبلغی برای حضور در تیم فوتبال ملوان نگرفته بود و نخواهد گرفت.

با مصدومیت ایمان صادقی سنگربان اصلی تیم فوتبال ملوان انزلی و غیبت شش هفته‌ای در این تیم، سیدحسین حسینی سنگربان ملوان در سه دیدار گذشته شد و در حالیکه میرزازاد دروازه‌بان پنجم این تیم بود حالا دیگر با تمرینات فشرده به دروازه‌بان دوم تیم ملوان انزلی تبدیل شده است.

نیما میرزازاد دروازه‌بان 18 ساله تیم ملوان انزلی است که در دیدار با سایپای انزلی در لیست 18 نفره بازیکنان ملوان قرار گرفت تا عنوان ارزان‌ترین بازیکن لیگ‌برتری فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد.

میرزا زاد متولد نهم اسفند سال 1375 است که از رده نونهالان همراه تیم ملوان انزلی بوده و یکسال نیز در استقلال شهرداری انزلی دروازه‌بان بوده است.

وی فصل گذشته دروازه بان اصلی و ثابت تیم فوتبال ملوان نوین انزلی بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon