عطش تخریب اراضی ملی در شهرستان مریوان مهار شده است


عطش تخریب اراضی ملی در شهرستان مریوان مهار شده است

خبرگزاری تسنیم: فرماندار مریوان گفت: با تدابیر اندیشیده شده از سوی دولت یازدهم و با همکاری نهادهای مرتبط عطش تخریب اراضی ملی توسط سودجویان در شهرستان مریوان مهار شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، محمد فلاحی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان مریوان اظهار کرد: بعد از قیام خونین سال 57 و همچنین پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک حکومت دین مدار مبنای کاری تمام ارگا‌ن‌های این دیار به احکام الهی تبدیل شد.

وی گفت: قوه قضائیه یکی از مهم‌ترین ارکان و اساسی ترین رکن نظام در پاسداری از قانون اساسی و اجرای احکام الهی است.

فرماندار مریوان  تصریح کرد: اهمیت احکام صادره از سوی قضات بسیار زیاد بوده و این امر مهم هنگامی که تمامی دشمنان ایران اسلامی در صدد لطمه زدن به این نظام مقدس هستند بیشتر نمود پیدا می‌کند چرا که با هیچ گونه توطئه‌ای که علیه این نظام و ملت ایران اسلامی انجام دادند نتوانستند بر این حکومت ضربه ای وارد کنند.

وی گفت: مریوان یکی از مهم‌ترین شهرستان‌های مرزی استان کردستان است که با دارابودن بیش از 110 کیلومتر مرز مشترک همواره مورد انواع هجوم دشمنان بوده و امروز ما شاهد رونق هرچه بهتر و بیشتر آن هستیم.

فلاحی افزود: شهرستان مریوان هم همانند شهرستان‌های دیگر از مشکلات خاص خود برخوردار است ولی این مشکلات را هیچ‌گاه نمی توان معضل بزرگ نامید چراکه فرهنگ دین مدار بودن این مردم هیچگاه اجازه نداده که این مشکلات چنان بزرگ شوند که به یک معضل اجتماعی تبدیل شود.

وی مریوان را یکی از شهرستان‌های سفید کشور عنوان کرد و گفت: تدین مردم این شهرستان در پایین بودن آمار جرم نقشی بسزا دارد.

فرماندار مریوان افزود: در ابتدای کار بنده در مریوان افرادی سودجو بودند که عطش فراوانی به تخریب اراضی ملی را در سر خود می پروراندند که خوشبختانه با همکاری ادارات مربوطه و همراهی مسئولان توانستیم این عطش را مهار کنیم.

وی از روند روبه رشد مریوان خبر داد و افزود: خوشبختانه با دیدی که دولت تدبیر و امید به مسایل کلی درون جامعه دارد توانسته ایم بسیاری از معضلات و مشکلات درون شهرستان مریوان را مهار کرده و از بروز اتفاقات ناگوار جلوگیری کنیم.

فلاحی با تقدیر از مسئولان دادگستری اظهار کرد: این شهرستان به واسطه تجاری و مرزی بودن در نقطه دید تمام دنیا قرار گرفته است و در ضمن باید این نکته را همیشه به یادداشت که این منطقه یکی از زیباترین و بکرترین طبیعت را دارد و بنابراین باید به خاطر بسپاریم که کارکردن در این مکان نیز به همان اندازه سخت است چرا که شهری مهاجر پذیر بوده و مردمانی متدین و حساس به احکام الهی دارد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon