پروژه بهسازی رودخانه بالیخلو اردبیل سال آینده تکمیل می‌شود


پروژه بهسازی رودخانه بالیخلو اردبیل سال آینده تکمیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار اردبیل گفت: بهسازی رودخانه بالیخلو در اردبیل که از وروی شهرک نادری آغاز شده و تا شهرک زرناس اردبیل ادامه دارد سال آینده تکمیل شده و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جواد زنجانی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری اردبیل اظهار کرد: بیشترین تاکید ما بر این است تا شهرداری پروژه های نیمه تمام خود را نظیر بهسازی رودخانه بالیخلو، تکمیل کمربندی دوم اردبیل، ایجاد پارک ها و بوستان های متنوع را در شورابیل و سایر مناطق انجام دهد تا مردم بیشتر این خدمات را لمس کرده و از ثمرات آن استفاده کنند.

وی کارنامه شورا و شهرداری را هر روز در معرض دید مردم و قضاوت آن ها اعلام کرد و گفت: با وجود این که شهرداری با افت صدور پروانه و کسب درآمد رو به رو بوده اما به روال سال های گذشته و نیت خالصانه سعی کرده زمینه افتتاح 117 میلیارد تومان پروژه را فراهم آورد.

فرماندار اردبیل، شهر اردبیل را شهر سالم، سرسبز و درارای تنوع مناطق جذاب گردشگری بیان کرد و افزود: هر چند کاروان توسعه ای شعر اردبیل با همت شورا و شهرداری در جریان است اما در سرعت بخشی به حرکت این کاروان ما نیز با عنوان یک دستگاه دولتی هر چه در توان داشته باشیم در مسیر خدمترسانی بیشتر به کار می گیریم.

زنجانی یکی از دغدغه های شهری اردبیل را تعیین تکلیف اراضی و محدوده های بلاتکلیف شهری که خارج از قرواره طرح تفصیلی مطرح شده است، گفت: آن چه که در این زمینه مهم به نظر می رسد احداث کمربندی سبز و تعیین محدوده شهری است تا کسی به خود جرأت ندهد از این کاربری های خالی سو استفاده کند.

وی حل مشکل ترافیک اردبیل را تنها در سایه احداث پارکینگ های طبقاتی آن هم با مشارکت بخش خصوصی بیان کرد و افزود: در این باب آن چه که اسباب نگرانی است این است که عده ای با کار شکنی نمی خواهند جذب سرمایه گذار و توسعه شهر با مشارکت های عمومی انجام شود که قطعا فرمانداری اردبیل با برنامه ریزی همواره موافق جذب سرمایه گذاری ها بوده است.

فرماندار اردبیل افزایش سرانه فضای سبز به ویژه در منطقه شورابیل را از ضروریت ها اعلام کرد و گفت: 70 درصد باند کندروی کمربندی دوم اردبیل تکمیل شده و زمینه ای را فراهم کرده تا کاهش تصادفات و تلفات در این منطقه اتفاق بیافتد.

زنجانی خروج از رکود را در شهرداری در سایه فعالیت های منتوع عمرانی-خدماتی و اجرای برنامه های تاثیرگذار بیان کرد و گفت: شورای شهر به رغم تمام تلاش ها و پیگیری ها و برخی اختلاف نظر ها سعی کرده در حفظ منافع مردم از هیچ تلاشی دریغ نکند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon