تاکید اتاق‌فکر آمریکا بر حمایت از داعش/ آمریکا با مداخله نظامی در منطقه ضرر می‌کند

تاکید اتاق‌فکر آمریکا بر حمایت از داعش/ آمریکا با مداخله نظامی در منطقه ضرر می‌کند

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: آمریکایی‌ها برای اینکه خود را در نقش قهرمان نشان دهند داعیه مبارزه با داعش را دارند، اما قطعا اتاق‌فکر آمریکایی‌ها بر حمایت از داعش تاکید دارد.

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، برگزاری جلسات مبارزه با گروه‌های تروریستی و داعش به رهبری آمریکا را حرکتی نمایشی عنوان کرد و گفت: آمریکا به خوبی می‌داند افکارعمومی دنیا متوجه شده که داعش مورد حمایت آنها و عربستان بوده و لذا به مانورهای تبلیغاتی مبارزه با داعش روی آروده‌اند.

وی افزود: آمریکا و عربستان به دنبال انحراف افکارعمومی دنیا هستند و به همین دلیل به برخی کشورهای عربی "پیغام" می‌دهند که با ما همکاری کنید تا داعش را از بین ببریم، در حالی که نیت اصلی آنها حمایت از گروه‌های تکفیری و تروریستی در دنیاست.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس تصریح کرد: آمریکایی‌ها فهمیده‌اند نیروهای مردمی و ارتشی عراق از پس داعشی‌ها برآمده‌اند و برای اینکه خود را در نقش قهرمان نشان دهند داعیه مبارزه با داعش را دارند، اما قطعا اتاق‌فکر آمریکایی‌ها بر حمایت از داعش تاکید دارد.

کوثری با بیان اینکه هرگونه مداخله با هر بهانه‌ای در منطقه به ضرر آمریکا خواهد بود، اظهار داشت: آمریکایی‌ها نه در اعمال و نه در رفتار خود صداقت ندارند و نیت خیری نیز از طرح مبارزه با داعش ندارند؛ تنها کشوری که صادقانه با هر گروه تروریستی در منطقه می‌جنگد و بیشترین ضرر را نیز داشته ایران بوده و بدون حضور ایران هیچ مسئله‌ای درمنطقه حل نمی‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon