نبود حامی مالی اصلی‌ترین مشکل فوتبال بانوان در کشور


نبود حامی مالی اصلی‌ترین مشکل فوتبال بانوان در کشور

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان گفت:فوتبال بانوان، استعداهای زیادی دارد که باید زمینه درخشش این فوتبالیست ها فراهم شود اساسی ترین مشکل فوتبال بانوان فقدان حامی مالی این رشته در کشور است.

صغری فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: با پیشنهادی که از طرف کادر فنی تیم پاس همدان دریافت کردم طبق مذاکره قراردادی 2 ساله با این تیم امضا کردم.

وی گفت: با وجود پیشنهادهایی که از تیم های سیرجان، اصفهان و استقلال تهران داشتم با توجه به کادر فنی قوی و امکانات بالای تیم پاس همدان این تیم را انتخاب کردم.

ملی پوش اردبیلی افزود: سقف قرارداد در فوتبال بانوان کشور 15 میلیون تومان و مبلغ قرارداد من کمتر از این مبلغ است.

بانوی 20 ساله فوتبالیست اردبیل با اشاره به جذب بازیکنان و کادر فنی قوی توسط تیم پاس همدان، بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌ها انجام شده, پیش بینی می‌کنم امسال تیم پاس همدان جزو 6 تیم برتر لیگ ایران شود.

فرمانی گفت: تمرینات تیم پاس همدان با مربیگیری مینا امینی، به صورت فشرده در حال انجام است و این تیم در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در مسابقات لیگ برتر کشور است.

فوتبالیست اردبیلی بیان کرد: لیگ برتر فوتبال 27 شهریور آغاز می شود و نخستین بازی تیم پاس در این روز با تیم استقلال تهران است.

وی افزود: فوتبال را از سال 85 آغاز کردم و سال 86 به تیم ملی دعوت شدم و در تیم‌های استقلال تهران، ملوان بندر انزلی و ذوب آهنه اردبیل بازی کردم.

فرمانی با اشاره به جذب بازیکنان و کادر فنی قوی توسط تیم های لیگ برتر، گفت: سطح تیم‌ها بالا رفته و رقابت بین تیم های لیگ برتر امسال فشرده است.

ملی پوش اردبیلی مشکل فوتبال بانوان اردبیل را نبود تیم و اسپانسر عنوان کرد و افزود: فوتبال بانوان، استعداهای زیادی دارد که باید زمینه درخشش این فوتبالیست ها فراهم شود.

وی با بیان اینکه دلیل موفقیت من در فوتبال حمایت های رئیس هیئت فوتبال استان و برنامه ریزی مناسب است، گفت: هیئت فوتبال در این دو سال برنامه های مناسبی را برای توسعه فوتبال بانوان انجانم داده که در نوع خود بی نظیر است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon