سی و سومین مدرسه خیریه در اردبیل افتتاح شد


سی و سومین مدرسه خیریه در اردبیل افتتاح شد

خبرگزاری تسنیم: در آستانه بازگشای مدارس و به همت مالک جعفرزاده مقدم، سی و سومین مدرسه خیریه او که به نیت اسرای کربلا احداث می شود به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در مراسم افتتاح این مدرسه که عصر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد دبیرستان پسرانه شهید علی محمدی کلخوران در قالب 3 کلاس آموزشی و 3 اتاق جانبی در منطقه کلخوران اردبیل افتتاح شد که خیر نام آشنا برای احداث آن 215 میلیون تومان در فضای 177 متر مربع سرمایه گذاری کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این مراسم اظهار کرد: اقتدار و بالندگی یک کشور مرهون دستاوردهای علمی و تلاش های همه جانبه تحقیقی و پژوهشی است که به همین خاطر از علم عنوان صلابت و قدرت جوامع مختلف یاد می شود.

آیت الله سید حسن عاملی گفت: امروز استکبار جهانی در 3 سنگر خانوده، نظام آموزشی و الگوهای تربیتی درصدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی است تا بتواند به هر شکل ممکن فضاهای تربیتی و رشد و تعالی انسان ها و نسل های بعدی ما را مسموم جلوه دهد تا اهداف شوم خود را در مسیر انحراف دنبال کنند.

استاد حوزه و دانشگاه های کشور ظرفیت خوب آموزشی و پرورشی را در اصلاح این فرایند و زدودن بسیاری از آسیب ها و خطرات از نظام پرورشی و آموزشی بیان کرد و افزود: آنچه که برای این فصل مشترک توسعه و ترقی ما مهم است ورود خیران برای ساخت مدرسه است که در سال های اخیر به یک حرکت انقلابی و ارزشی مبدل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان با قدردانی از خیر نام آشنا که می خواهد به تعداد اسرای کربلا مدرسه در اردبیل احداث کند، بیان کرد: این حرکت معنوی آثار تربیتی مفیدی را به دنبال دارد که خود می تواند به تحریک روحیات و احساسات نسل آینده و جوانان و خانوده های آن ها منجر شود.

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز نیز در این مراسم گفت: در 2 سال اخیر خیرین 25 مدرسه را متعهد شده اند تا بسارند که تاکنون 13 مورد آن ها احداث شده و مابقی نیز تکمیل و تحویل آموزش و پرورش می شود.

جواد قرآن نویس افزود: تا بازگشایی مدارس 2 مدرسه خیریه دیگر تکمیل و به بهره بردرای می رسد که در مجموع 10 پروژه اجرایی در این زمینه با سرمایه گذاری بیش از 3 میلیارد تومان با همت خیران و کمک نوسازی تجهیز و تحویل آموزش و پرورش شده تا مورد بهره برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon