پروانه کسب نانوایی‌های متخلف در اردبیل باطل می‌شود


پروانه کسب نانوایی‌های متخلف در اردبیل باطل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار اردبیل گفت: در قالب کمیته مشترک آرد و نان با اداره غله سعی می‌کنیم تا پروانه فعالیت نانوایان متخلف باطل شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جواد زنجانی عصر امروز در گردهمایی مشترک روسای کمیته آرد و نان در اردبیل اظهار کرد: گلایه های مردم از بابت کیفیت نان در بسیاری از موارد به جا و به حق است و ما باید سعی کنیم تا سوء استفاده ها در این زمیه به حداقل برسد.

زنجانی گفت: مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد اغلب به دلیل نا آشنایی نانوایان از اصول درست پخت و پز است و ما با هدف الگوبرداری مناسب از عمل آوری و پخت نان کارشناسانمان را به دو شهر مشهد و تبریز اعزام کردیم تا موارد مناسب پخت نان را از این شهرها الگو برداری کنند و در قالب کلاس های آموزشی به نانوایانمان منتقل کنند.

وی افزود: این امر می تواند کیفیت نان را بالابرده و آثار خوبی را در ایجاد رضایتمندی مردم فراهم آورد و دغدغه ها را در این بحث به حداقل برساند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: نحوه توزیع آرد و جغرافیای این امر و جمعیت توزیع نیز هنوز متناسب با شرایط و موقعیت منطقه ای نیست و عده ای سعی می کنند از این فضا سو استفاده کرده و آرد توزیع شده را غیر قانونی به فروش برساند.

زنجانی برخورد جدی با نانوایان متخلف در این زمینه را  بیان کرد و افزود: هیچ نانوای آزادپز و دولتی حق ندارد خارج از چهارچوب مشخص برای خود قیمت خودسرانه تعریف کنند که قطعا اگر این امر اتفاق بیوفتد با نانوایان متخلف برخورد می کنیم.

وی بیشترین تخلفات ارائه شده و تشکیل پرونده را گران فروشی و کم فروشی و فروش آرد سهمیه اعلام کرد و گفت: قرار است در قالب کمیته مشترک با تعزیرات با این رویه برخورد شود و حتی نانوایان متخلف احزار و فعالیتشان باطل شود.

فرماندار اردبیل با قدردانی از تلاش نانوایان زحمتکش در تولید نان و خمت جمعی برای بالابردن مرغوبیت نان تولید شده، بیان کرد: در این زمینه جدیت و تلاش ما بر این است تا نارسایی ها و مشکلات با دید درست و برنامه ریزی منطقی به حداقل برسد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon