رضایی: داوران مانع قهرمانی‌ام شدند/ پس از المپیک کشتی را کنار می‌گذارم

رضایی: داوران مانع قهرمانی‌ام شدند/ پس از المپیک کشتی را کنار می‌گذارم

خبرگزاری تسنیم: فرنگی‌کار وزن ۹۸ کیلوگرم کشورمان گفت: داوران در دیدار نیمه نهایی مانع پیروزی من شدند و اگر به فینال رفته بودم، قهرمان می‌شدم.

قاسم رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با کسب مدال برنز جهان اظهار داشت: من حدود 2 سال از تمرینات دور بودم و تمرینات خوبی نداشتم اما با این حال توانستم صاحب مدال شوم.

وی افزود: دوری 2 ساله من از میادین باعث نشد تا روی سکو بروم. شرایط بدنی من به گونه‌ای بود که توانستم مدال بگیرم و زحمات مربیان را جبران کنم. 

دارنده مدال برنز جهان و طلای المپیک در پاسخ به این سؤال که چرا برابر حریف ارمنی شکست خوردی، عنوان کرد: من برابر حریف ارمنی بسیار سرتر بودم اما داوران مانع از حضورم در فینال شدند. اگر حریف ارمنی را می‌بردم به راحتی در فینال آلمان را شکست می‌دادم و طلای جهان را از آن خودم می‌کردم اما با این حال داوران به ناحق دست حریف ارمنی را بالا بردند تا او قهرمان جهان شود. 

رضایی در خصوص اینکه تا چه زمان به کشتی گرفتن ادامه خواهد داد، تصریح کرد: من نمی‌خواستم در تاشکند زنگ تفریح باشم و همین که بعد از 2 سال مدال گرفتم برایم مهم بود. با این حال قصد دارم تا المپیک ریو در کشتی بمانم و پس از آن از دنیای کشتی خداحافظی خواهم کرد. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon