پردیس دانشگاه پیام نور لرستان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد


پردیس دانشگاه پیام نور لرستان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دو سال پیش کلنگ احداث پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد به زمین زده شد و خوشبختانه با توجه به سرعت کار تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از خرم آباد، ایرج عبدی شامگاه یکشنبه در مراسم افتاحیه مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان دانشگاههای پیام نور سراسر کشور در خرم آباد اظهار کرد: دانشگاه پیام نور از دانشگاههای روبه توسعه در لرستان است و در این راستا تلاش های خوبی از جانب رئیس این دانشگاه انجام شده است.

 وی به سرعت اجرای پروژه های عمرانی در دانشگاه پیام نور لرستان اشاره کرد و گفت: دو سال پیش کلنگ احداث پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد به زمین زده شد و خوشبختانه با توجه به سرعت کار تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

 نماینده مردم خرم آباد در مجلس با بیان اینکه بنابر یک تحقیق علمی بینش مردم یک جامعه عاملی که باعث توسعه و یا سقوط یک کشور می شود گفت: بینش همان هوش اجتماعی و خواسته درونی برا تحقق یک هدف خاص است و بر این اساس اگر هدف مردم این کشور توسعه باشد آن کشور حتما توسعه می یابد.

 عبدی افتادگی و خاکی بودن تختی را عامل الگو شدن او برای جوانان نسل امروز عنوان کرد و  بیان کرد: جوانان دانشجو با بهره مندی از علم و دانش و توان جسمانی می توانند موجبات برقراری جامعه سالم و با نشاط را فراهم به عنوان الگو در سطح جامعه مطرح شوند.
وی تصریح کرد: دانشگاهها تلاش کنند قهرمانان ورزشی را به عنوان الگو به جامعه معرفی کنند؛ چرا که برای ایجاد تحول و تعالی در جامعه نیازمند چنین الگوهایی هستیم.

 نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت:الگوهای دارای بینش و سلوک پهلوانی امروز نیاز جامعه ما هستند.

 عبدی با بیان اینکه باور و همدلی عجیبی برای توسعه کشور در بین نمایندگان مردم و همچنین در بین دولت وجود دارد افزود: در چنین شرایط اولویت اول دانشگاهها نیز توسعه و تعالی کشور باشد.

 انتهای پیام/ ب

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon