فن‌خال: هدف‌مان قرار گرفتن در جمع ۳ تیم برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان است


فن‌خال: هدف‌مان قرار گرفتن در جمع 3 تیم برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی منچستریونایتد با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش برابر کوئینز پارک‌رنجرز تأکید کرد هدف‌ شیاطین سرخ قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر لیگ است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز فن‌خال در پی پیروزی 4 بر صفر شاگردانش مقابل کوئینز پارک‌رنجرز در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس گفت: پیش از این بازی به بازیکنانم گفتم که باید شروعی تازه داشته باشیم و حالا با این برد کارمان را از نو آغاز کردیم. در حال حاضر 27 بازیکن دارم که در طول این فصل بازیکنان ما خواهند بود.

وی افزود: برخلاف شکست مقابل سوانزی و تساوی برابر تیم‌های ساندرلند و برنلی که تیم برتر میدان بودیم ولی در گلزنی موفق نبودیم در بازی مقابل کوئینز پارک‌رنجرز هم گل زدیم و هم خلق موقعیت کردیم. از گل‌هایی که زدیم خیلی خوشحالم.

شیاطین سرخ برخلاف بازی‌های گذشته خود که با سیستم 2-5-3 بازی می‌کردند در این بازی با سیستم 2-4-4 به زمین رفتند و در خط دفاعی خود از رافائل، جانی اوانس، تیلور بلکت و مارکوس روخو استفاده کردند.

سرمربی هلندی سرخپوشان منچستر تصریح کرد: بازی با پنج مدافع می‌توانست خیلی سخت باشد ولی کریس اسمالینگ و فیل جونز مصدوم بودند و باید در جناح راست خط دفاعی خودمان هم از بازیکنی راست‌پا استفاده می‌کردم. مجبور بودم در این بازی از چهار مدافع استفاده کنم ولی از آنجایی که به قابلیت بازیکنانم واقف بودم توانستیم با این روش بازی کنیم.

وی افزود: هدف ما قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است ولی مهم راهی است که در پیش گرفته‌ایم. ما فرایندی را ساخته‌ایم که باید بازی با ثباتی را همراه با پیشرفت ارائه بدهیم. در نهایت هم امیدوارم به عنوان مربی قهرمانی در لیگ برتر چه در پایان این فصل یا فصل بعد را تجربه کنم. می‌خواهم این جام را برای هواداران به ارمغان بیاورم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon