پینگ پنگ بازان قم با شکست برابر هرمزگان از دور رقابت‌ها کنار رفتند


پینگ پنگ بازان قم با شکست برابر هرمزگان از دور رقابت‌ها کنار رفتند

خبرگزاری تسنیم: پینگ پنگ بازان قمی در مسابقات تنیس روی میز دختران کشور در قم، مغلوب هرمزگان شدند تا از گردونه رقابت‌های تنیس روی میز کشور حذف شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، در ادامه مسابقات تنیس روی میز دختران کشور در قم، تیم تنیس روی میز قم پس از شکست برابر تهران در نخستین بازی، نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و به تیم تنیس روی میز هرمزگان هم باخت.

تیم‌های تنیس روی میز قم و هرمزگان در شرایطی در این مسابقه مقابل هم قرار گرفتند که با توجه به شکست مشابه هر دو تیم برابر تیم تهران، پیروزی هر یک از دو تیم به معنای کسب جواز صعود به مرحله بود.

در این مسابقه تیم تنیس روی میز هرمزگان در یک بازی نزدیک با نتیجه 3 بر 2 بر تیم قم غلبه کرد تا دختران پینگ پنگ باز قمی در خانه طعم تلخ حذف را بچشند و هرمزگان به همراه تهران راهی دور بعد شود.

پینگ پنگ بازان قمی در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها به دیدار تیم تهران رفتند و در پایان با نتیجه 3 بر یک مغلوب این تیم شدند در حالی که ترکیب تیم تنیس روی میز استان قم را در این پیکار‌ها، زینب کاکایی، هانیه عموییان و ساره احمدی با مربیگری فاطمه محقق، تشکیل دادند.

سالن شهید امجدی قم میزبانی مسابقات تنیس روی میز نونهالان دختر سراسر کشور را بر عهده گرفته است در حالی که 17 از سراسر کشور در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند.

در همین حال، شیوه عجیب گروهبندی مسابقات سر و صدای نمایندگان تیم‌های حاضر را در آورده است و تقسیم تیم‌ها در 8 گروه به جای 4 گروه، سبب شده سرپرستان تیم‌های شرکت کننده به فدراسیون تنیس روی میز به دلیل عجله برای زود‌تر تمام کردن این مسابقات و بی‌توجهی به سطح کیفی این رقابت‌ها معترض شوند.

مسابقات قهرمانی نونهالان کشور در بخش دختران امروز به پایان می‌رسد و پس از پایان این رقابت‌ها، قم میزبان مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و بخش پسران می‌شود که این مسابقات قرار است از 16 مهر در قم آغاز به کار کند.

انتهای پیام/ ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon