۲۴ مرکز نیکوکاری در استان بوشهر راه‌اندازی شد


24 مرکز نیکوکاری در استان بوشهر راه‌اندازی شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: برای رسیدگی بیشتر به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ۲۴ مرکز نیکوکاری راه‌اندازی شده که در ماه گذشته ۱.۵ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کرده‌اند.

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از بوشهر، فرید محبی صبح امروز در جمع مسئولان واحد مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با قدردانی از فعالیت‌های حامیان ایتام در استان بوشهراظهار کرد:  با توجه به اینکه کمیته امداد یک دستگاه حمایتی است باید در این نهاد ضمن اعتمادسازی در جامعه، به جذب کمک‌ها و کمک  اصولی و به موقع برای رفع مشکلات نیازمندان دراولویت قرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان امسال توسط واحد طرح اکرام این استان فعالیت‌های خوبی انجام شد، افزود: از ابتدای تیرماه تا کنون 854 حامی جدید برای حمایت از یک‌هزار و 89 یتیم جذب شدند و تعهد این افراد ماهانه افزون بر 326 میلیون و 700 هزار ریال است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر طرح محسنین را از دیگر طرح‌های این نهاد دانست و بیان کرد: این طرح در زمینه  خانواده‌های نیازمندی است که در همه ابعاد زندگی دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌اند که رویکرد اصلی آن توجه به حفظ شان و بنیان خانواده با گشودن چتر حمایتی و انفاق مدارانه جامعه است.

محبی، با بیان اینکه اکنون 24 مرکز نیکوکاری در استان فعال است ، خاطرنشان کرد : درآمد این مراکز در ماه مبارک رمضان افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال است که از این میزان  278 میلیون ریال نقدی و یک میلیارد 185 میلیون ریال غیر نقدی بوده است.

وی، با بیان اینکه به سبب باورهای دینی، مردم جامعه ما کمک به نیازمندان در ماه ها و مناسبت‌های خاص مذهبی و دینی افزایش پیدا می‌کند, تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان امسال با کمک خیران برای اطعام  154 هزارنفر از نیازمندان سفره‌های افطاری برپا شد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon