از ابتدا روی روز آخر مسابقات حساب باز کرده بودیم/ شاید برای اینچئون تغییراتی داشته باشیم

از ابتدا روی روز آخر مسابقات حساب باز کرده بودیم/ شاید برای اینچئون تغییراتی داشته باشیم

خبرگزاری تسنیم: مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: شاید برای حضور دربازی‌های آسیایی اینچئون تغییراتی داشته باشیم.

حسن بابک در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره کسب عنوان قهرمانی تیم کشتی فرنگی کشورمان اظهار داشت: قهرمانی تیم ایران در شرایطی بدست آمد که فدراسیون از لحاظ مالی مشکلاتی داشت اما با این وجود کشتی‌گیران کوچکترین اعتراضی نداشتند و با قدرت تمام توانستند عنوان نخست را از آن خود کنند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی پیش رفتیم و اجازه ندادیم تیم دچار مشکل شود. همه کشتی‌گیران زحمت کشیدند تا این قهرمان به دست آمد و نباید نقش کشتی‌گیران را نادیده گرفت.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشورمان خاطرنشان کرد: روز اول و دوم شرایط سختی داشتیم. در روز دوم و در کشتی امید نوروزی با مشکل داوری مواجه شدیم و اگر داوری‌ها اجازه می‌داد طلا برای نوروزی بود. متاسفانه داوری بدی را شاهد بودیم و من به همین دلیل قصد داشتم با لالوویچ نیز در این خصوص صحبت کنم.

بابک تصریح کرد: از ابتدا می‌دانستیم که روز سوم و آخر برای ما پرمدال است و به همین دلیل گفتیم که تا آخر مسابقات صبر کنید. همانگونه که دیدید در روز آخر تیم خوش درخشید و توانستیم قهرمان جهان شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تغییراتی در لیست قبلی نفرات اعزامی به اینچئون صورت خواهد گرفت یا خیر، عنوان کرد: با قاطعیت نمی‌توان در این خصوص بحثی را مطرح کرد. شاید تغییرات داشته باشیم و شاید نباشد. باید پس از بازگشت از تاشکند در جلسه‌ای که با کادرفنی و شورای فنی فدراسیون داریم این موضوع را بررسی کنیم.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon