موافقت «سازمان لیگ آزادگان» با تغییر یک دیدار «لیگ برتر!»/ شهبازی: هیچ تغییری رخ نداده است


موافقت «سازمان لیگ آزادگان» با تغییر یک دیدار «لیگ برتر!»/ شهبازی: هیچ تغییری رخ نداده است

خبرگزاری تسنیم: سایت فدراسیون فوتبال در خبری عجیب از موافقت «سازمان لیگ آزادگان» با تغییر یک دیدار «لیگ برتر» خبر داد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ساعت 12:40 امروز (چهارشنبه) خبری مبنی بر موافقت «سازمان لیگ آزادگان» با برگزاری بازی داماش گیلان و صبای قم در روز شنبه 14 اردیبهشت سال 92 روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد.

در این خبر زمان این دیدار «هفته بیست و یکم» اعلام شده و با توجه به اینکه مسابقات پیش روی «لیگ برتر» از هفته سی و سوم خواهد بود و البته داماش دیدار هفته سی و سوم خود را برابر سپاهان انجام داده و آخرین بازی این تیم نیز مقابل استقلال در تهران است، اشتباه بودن این خبر به طور کامل مشخص است. ضمن اینکه در این خبر از موافقت سازمان لیگ آزادگان با تغییر دیدار لیگ برتری خبر داده شده است!

با این حال نکته جالب توجه در این خبر ذکر تاریخ روز شنبه 14 اردیبهشت سال 92 یعنی یک روز قبل از بازی های هفته سی و سوم لیگ برتر بود که شائبه احتمال تغییر زمان دیداری از سری مسابقات این هفته را ایجاد می کرد. در این رابطه تماس های خبرنگاران خبرگزاری تسنیم با روابط عمومی فدراسیون فوتبال برای دریافت توضیح این اتفاق بی نتیجه بود.

با این وجود شهبازی عضو سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال به تسنیم گفت: هیچ تغییری در زمان برگزاری دیدارهای هفته سی و سوم رخ نداده و این مسابقات طبق برنامه اعلام شده در روز یکشنبه 15 اردیبهشت و همزمان با فینال جام حذفی میان پرسپولیس و سپاهان برگزار خواهد شد. تنها زمان این دیدارها از ساعت 17:45 به 18 تغییر کرده است.

وی درباره درخواست مس کرمان برای برگزاری بازی این تیم مقابل گهر دورود در روز جمعه 13 اردیبهشت خاطرنشان کرد: با این درخواست مخالفت شد و تمام دیدارها مطابق برنامه اعلام شده سازمان لیگ برتر در روز یکشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon