استقبال مردمی از فیلم سینمایی شهر موش‌ها در مازندران/ عبوری شهردار افتخاری شهر مو‌ش‌ها


استقبال مردمی از فیلم سینمایی شهر موش‌ها در مازندران/ عبوری شهردار افتخاری شهر مو‌ش‌ها

خبرگزاری تسنیم: در حالی که استقبال مردمی از فیلم سینمایی شهر موش ها در مازندران ادامه دارد، شهردار مرکز استان، شهردار افتخاری شهر موش ها ۲ شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، اکران شهر موش‌ها 2 این روزها در سینما‌ها، نسل‌ها مختلف تماشاگران را درگیر خود کرده است.کارکترهای قدیمی این فیلم همچون کپل، نارنجی،سرمایی، آقای معلم که در این فیلم جدید همه سن وسالی دارند و هر کدام‌شان فرزندی دارند، تماشاگران د

دهه‌ شصتی‌ ها که این روزها پدر و مادر شدند و با این فیلم خاطره دارند. آنها دست فرزندانشان را گرفتند تا به قولی با یک تیر دو نشان بزنند؛ هم سری به نوستالژی‌ها و خاطرات‌شان بزنند و هم کودکانشان را با خیال راحت به سینما ببرند و مطمئن باشند که فیلمی مناسب کودکان اکران شده است.

موش‌های معروف شهرموشها به همراه فرزندانشان پس از 30 سال بار دیگر بر پرده سینماها جان گرفتند.

شهر موش‌ها 2 با کیفیت تصویری چشم‌ نوازی زندگی موش‌های «مدرسه موش‌ها»را پس از سی سال روایت می‌کند.

در این فیلم که زحمت زیادی برای ساخت دکور آن کشیده شده کپل،‌ نارنجی و دیگر کاراکترهای شهر موش‌ها را می‌بینیم که اسمش رو نبر را شکست داده‌اند و در شهر خود زندگی می‌کنند.

چندی پیش رئیس وقت شورای شهر تهران از لوکیشن اصلی شهر موش‌ ها دیدن کردو منیژه حکمت و مرضیه برومند، احمد مسجدجامعی را به عنوان رئیس افتخاری شورای شهر شهر موش‌ها 2 معرفی ‌کردند که احمد مسجدجامعی با آغوش باز این مسئولیت را پذیرفت.

مرضیه برومند به دلیل خلق شخصیت شهر موش‌ها از سوی شهرداری مورد تقدیر قرار گرفت و وی نیز کلید شهر موش‌ها را به شهردار پایتخت تقدیم کرد.

با توجه به ره اورد این فیلم برای نشاط فرهنگی نسل گذشته و امروز شهردار ساری تصمیم گرفت تا نخستین شهرداری باشد که شهردارافتخاری شهر موشها 2 می شود.

شهردار ساری گفت: شهر موش ها فیلم آموزشی خوبی است و غیرمستقیم کارهای خوبی را به بچه‌ها یاد می دهد.این فیلم با اقبال خانواده ها همراه بوده و زمینه با هم بودنشان را در سالن سینما فراهم می کند.هر آنچه که زمینه نشاط سالم و انسانی شهروندان را فراهم کند مورد حمایت  و همراهی شهردار ساری قرار خواهد گرفت.خانواده ها نیاز به با هم بودن و طراوت دارند که در چنین تولیدات فرهنگی محقق می شود.

جمع کثیری از هنرمندان، شخصیت‌های فرهنگی و اجتماعی با ثبت‌نام در سامانه موشوندی شهر موشها به جمع موشوندهای افتخاری شهر موشها پیوستند.

برخی از معروف‌ ترین موشوندهایی که تاکنون دعوت شخصیت‌های عروسکی شهر موش ها را پذیرفته و به عنوان موشوند ثبت نام کرده‌اند می‌توان به هانیه توسلی، رضا عطاران٬ فرهاد آییش٬ محمدرضا هدایتی  سحر دولت‌ شاهی٬ ویشکا آسایش٬ و علیرضا خمسه به عنوان موشوند بازیگر‌های معروف و همایون شجریان از خوانندگان سرشناس کشور٬ جواد خیابانی گزارشگر فوتبال اشاره کرد.

انتهای پیام/
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon