طرح‌های بزرگ کشاورزی در ایلام اجرا می‌شود


طرح‌های بزرگ کشاورزی در ایلام اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: استاندار ایلام در دیدار با مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری کوثر از اجرای سه طرح بزرگ کشاورزی در استان ایلام با سرمایه گذاری این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمدرضا مروارید اظهار کرد: در دیدار با مجتبی نوروزی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری کوثر برای اجرای سه طرح بزرگ کشاورزی در ایلام موافقت شد.

وی افزود: با تلاش مجدانه مهندس نوروزی مدیر عامل این شرکت و هماهنگی هایی که در استان به عمل آمده است طرح بزرگ گاوداری دو هزار رأسی در استان با اهدا زمین مورد نیاز آن به این شرکت ایجاد می شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: مراحل نهایی اجرای پروژه این گاوداری در حال انجام است و به زودی کلنگ اجرای آن به زمین زده می شود.

وی گفت: این شرکت همچنین اجرای پروژه بزرگ 100 هزار رأسی مرغ مادر و واحد تولیدی جوجه یک روزه را نیز در استان اجرا می کند.

مروارید عنوان کرد: تمایل این شرکت برای سرمایه گذاری در ایلام دیگر حوزه ها را نیز شامل می شود و به دنبال ایجاد بستر مناسب برای حضور بیشتر این شرکت بزرگ سرمایه گذاری در استان هستیم و انشاء الله با اجرای این طرح های بزرگ کشاورزی در استان شاهد رونق اقتصادی و کشاورزی در استان باشیم.

 شرکت سرمایه گذاری کوثری یکی از 24 شرکت زیرمجموعه شرکت هلدینگ کوثر است که در زمینه های مختلف در کشور و خارج از کشور فعالیت دارد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon