اسپانسرها انگیزه‌ای برای حمایت از ورزش خراسان رضوی ندارند

اسپانسرها انگیزه‌ای برای حمایت از ورزش خراسان رضوی ندارند

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: ما امروز برای اعزام تیم‌های خود به مسابقات مختلف دچار مشکل هستیم و اسپانسر نیز به دلیل اینکه دیده نمی‌شود اصلا تمایلی ندارد که پای کار بیاید و انگیزه‌ای برای فعالیت وجود ندارد.

ابوالقاسم باروح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: ورزش کشور و استان براساس توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود حرکت می‌کند و دوچرخه سواری نیز از این قاعده مستثنی نیست.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی بیان کرد: متاسفانه رویکردی در اداره کل ورزش و جوانان استان وجود دارد و مدیرکل محترم به صراحت عنوان کرده است هیئت‌هایی که اسپانسر ندارند نباید پای کار بیایند و سوال بنده این است که بسیاری از هیئت‌ها مثل شطرنج و یا تنیس و یا هیئت نابینایان چگونه باید اسپانسر برای خود فراهم کنند.

باروح افزود: ما امروز برای اعزام تیم‌های خود به مسابقات مختلف دچار مشکل هستیم و اسپانسر نیز به دلیل اینکه دیده نمی‌شود اصلا تمایلی ندارد که پای کار بیاید و انگیزه‌ای برای فعالیت وجود ندارد و البته اعتقاد من این است که در درجه اول باید هیئت‌ها و همچنین مجموعه وزارت ورزش به لحاظ مالی تامین شوند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی اظهار کرد: برای مثال وضعیت مجموعه ثامن‌الائمه را ببینید این مجموعه را می‌توان تبدیل به دهکده المپیک کرد و هیئت‌ها را در آن ساماندهی کرد تا فعالیت‌های خود را با هم افزایی انجام دهند اما امروز می‌بینیم که جز فوتبال ورزش دیگری در این مجموعه انجام نمی‌شود.

باروح گفت: این مسائل را با نمایندگان استان نیز مطرح کرده‌ایم اما متاسفانه نتیجه‌ای نداشته است.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon