ماتا: امیدوارم پیروزی بر رنجرز سرآغازی برای موفقیت‌های بعدی ما باشد


ماتا: امیدوارم پیروزی بر رنجرز سرآغازی برای موفقیت‌های بعدی ما باشد

خبرگزاری تسنیم: هافبک ۲۶ ساله سرخپوشان اولدترافورد معتقد است پیروزی برابر کوئینز پارک رنجرز می‌تواند سرآغازی برای رسیدن به موفقیت‌های بعدی این تیم باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منچستریونایتد شب گذشته (یکشنبه) در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 4 بر صفر بر کوئینز پارک رنجرز غلبه کرد. در دقیقه 24 این دیدار آنخل دی‌ماریای آرژانتینی اولین گل خود با پیراهن شیاطین سرخ را در نخستین بازی که در اولدترافورد به میدان رفت به ثمر رساند.

خوان ماتا احساس آنخل دی‌ماریا را پس از این بازی برای شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» اینگونه توصیف کرده است: آنخل می‌گوید از اینکه در اولین بازی خانگی نخستین گلش را به ثمر رسانده، خوشحال است. دی‌ماریا در طول هفته گذشته تمرین این نوع گلزنی را داشت، به همین خاطر از گلی که زد خیلی شگفت‌زده نشدم.

وی افزود: مهمترین هدف‌مان کسب نخستین پیروزی فصل بود که خوشبختانه به آن رسیدیم. فکر می‌کنم در این بازی به نسبت بازی‌های اول فصل‌مان خیلی بهتر بازی کردیم. از همان دقیقه اول این بازی تا لحظه پایانی به فکر گشودن هر چه بیشتر دروازه رنجرز بودیم. با توجه به بازیکنانی که داریم همیشه باید عالی بازی کنیم، گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم و دفاع مستحکمی داشته باشیم.

هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ تصریح کرد: پیروزی در این دیدار خیلی برای‌مان اهمیت داشت. امیدوارم این پیروزی سرآغازی برای کسب نتایج خوب بعدی باشد. سه امتیاز خیلی ارزشمندی بود و از حالا سخت تمرین می‌کنیم تا دیدار بعدی‌مان را هم با برد پشت‌سر بگذاریم.

ماتا که در این بازی گل چهارم تیمش را به ثمر رساند در پایان خاطرنشان کرد: سعی می‌کنم با حضور در محوطه جریمه در گلزنی هم به منچستریونایتد کمک کنم. این دومین گل فصلم بود و از این بابت خوشحالم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon