بازداشت ۸ فلسطینی در کرانه باختری و درگیری در حومه مسجد الاقصی

بازداشت 8 فلسطینی در کرانه باختری و درگیری در حومه مسجد الاقصی

خبرگزاری تسنیم: منابع فلسطینی گزارش دادند که نیروهای اشغالگر اسرائیلی در ادامه بازداشت‌های گسترده در کرانه باختری، شب گذشته نیز ۸ فلسطینی را بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری المیادین، نظامیان صهیونیست شب گذشته با یورش به شهرهای کرانه باختری، 8 فلسطینی را به بازداشت خود درآوردند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی گزارش دادند که ده ها فلسطینی شب گذشته در نتیجه استنشاق گاز اشک آور که نظامیان صهیونیست در محله های بئر ایوب و عین اللوزه در شهرک سلوان واقع در جنوب مسجد الاقصی شلیک کرده بودند، دچار حالت خفگی شدند.

شاهدان عینی گفتند که در حین مراجعه به مسجد بئر ایوب با مشاهده اقدام نظامیان صهیونیست مبنی بر شلیک گاز اشک آور به سمت آنها غافلگیر و همچنین ده ها نفر نیز دچار حالت خفگی شدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای اشغالگر تنها به شلیک گاز اشک آور به سمت نمازگزاران اکتفا نکرده و اقدام به تیراندازی به سمت جمعیت حاضر در خیابان کردند.

برخی منابع رسانه ای اسرائیل نیز گزارش دادند که نیروهای اشغالگر اسرائیلی دو جوان فلسطینی را به اتهام پرتاب سنگ و کوکتل مولوتف به سمت این نیروها، بازداشت کردند.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان