۴۱ زمین ورزشی روستایی در بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد


41 زمین ورزشی روستایی در بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: استاندار بوشهر گفت: عملیات اجرایی ۴۱ طرح زمین ورزشی در روستاهای بالای ۹۰۰ نفر جمعیت در استان بوشهر مهرمان آغاز می‌شود و تا دیماه امسال بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مصطفی سالاری صبح امروز در نشست با مسئولان استان بوشهر با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات روستائیان و تحقق مطالبات  این قشر در اولویت برنامه‌ها است اظهار کرد: روستاهای استان بوشهر از امکانات زیر بنایی مهمی برخوردار هستند بگونه‌ای که روستاهایی که از زیرساخت‌های لازم رفاهی برخوردار نیستند در اولویت هستند.

وی از اجرای طرح‌های زمین چمن مصنوعی در روستاهای استان بوشهر خبرداد و گفت: عملیات اجرایی 41 طرح ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی در روستاهای بالای 900 نفر جمعیت در استان بوشهر که فاقد هر گونه امکانات ورزشی هستند آغاز می‌شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: این طرح به وسیله بنیاد مسکن اجرا و نظارت آن نیز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه روستاهای محروم در اولویت اجرای برنامه‌های توسعه‌ای استان بوشهر قرار دارند تصریح کرد: براین اساس  پنجم مهرماه این طرحها در روستاهای زیر 900 نفر جمعیت اجرا  می‌شود که هم اکنون فاقد هرگونه طرح ورزشی هستند.

سالاری بیان کرد: براساس برنامه ریزی 41 زمین چمن مصنوعی باید تا نیمه اول دیماه مورد بهره برداری و در اختیار جوانان روستایی قرار گیرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه طرح‌های فرهنگی در کنار این طرحها گفت: زمین‌هایی که برای اجرای زمین چمن روستایی در نظر گرفته می‌شود از لحاظ وسعت باید ظرفیت اجرای کارهای فرهنگی را نیز داشته باشد.

وی با بیان اینکه تجهیزات استفاده در اجرای این طرح‌ها استاندارد هستند گفت: تجهیزات و چمن‌هایی که در زمین‌های چمن مصنوعی استفاده می‌شود باید دارای کیفیت بالایی باشد و اجرای آن نیز براساس استانداردهای لازم باشد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon