بنیتس: توضیح دلیل شکست‌مان برابر کیه‌وو سخت است


بنیتس: توضیح دلیل شکست‌مان برابر کیه‌وو سخت است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی اسپانیایی ناپولی گفت برایش سخت است توضیح دهد چرا تیمش در خانه به حریف نه چندان قدرتمند مانند کیه‌وو باخته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ناپولی شب گذشته (یکشنبه) دومین بازی خود در فصل جدید سری A را با شکست خانگی یک بر صفر برابر کیه‌وو به پایان رساند تا به رده هشتم جدول سقوط کند. ناپولی در شرایطی در سن‌پائولو تن به شکست داد که موقعیت‌های فراوانی برای گلزنی داشت و در اکثر دقایق بازی بر توپ و میدان مسلط بود.

رافائل بنیتس، سرمربی اسپانیایی تیم سوم فصل گذشته سری A که امسال فرصت حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را هم از دست داد، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: توضیح اینکه چرا باختیم سخت است. در 20 دقیقه پایانی بازی ما بیش از اندازه شتابزده عمل کردیم و موقعیت‌های فراوانی را از دست دادیم. این بازی یکی از آن بازی‌هایی بود که اگر 3 بر یک تمام می‌شد، کسی اعتراض نمی‌کرد. هواداران فوق‌العاده از تیم حمایت کردند و هر کاری از دست‌شان برمی‌آمد برای روحیه دادن به بازیکنان انجام دادند. وقتی گل نمی‌زنیم نمی‌توانیم از چیزی هم شکایت داشته باشیم. باید بهتر از این از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردیم و بازی را می‌بردیم.

با شکستی که در کارنامه ناپولی ثبت شد میان این تیم و صدر جدول سه امتیاز فاصله افتاده است. بنیتس در پاسخ به این سؤال که آیا با وجود نتایج ضعیف تیمش در یکی دو هفته اخیر، همچنان به قهرمانی آن امیدوار است یا خیر، عنوان کرد: من هرگز درباره اسکودتو حرفی نزدم. هنوز هفته دوم است. می‌خواهم به بازیکنان تمرین صبر بدهم و یکی از این تمرینات این است که وقتی 40 دقیقه به پایان بازی مانده است نباید برای زدن گل دستپاچه شد و موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری به هدر داد.

ناپولی در حالی برابر کیه‌وو تن به شکست داد که فصل گذشته هم معمولاً برابر رقبای کوچک خود به دردسر می‌افتاد. بنیتس در توضیح دلیل این ضعف گفت: وقتی تیم موقعیتی خلق نکند یک جای کار مشکل دارد اما اینکه یک پنالتی، 11 موقعیت 100 درصد گلزنی و 33 شوت به سمت دروازه شلیک می‌کنید و هیچکدام از آنها به گل تبدیل نمی‌شود، بحثش جداست. آنقدر موقعیت داشتیم که اگر در همان نیمه اول 3 بر صفر جلو می‌افتادیم کسی اعتراض نمی‌کرد.

یکی از موقعیت‌های مسلم گلزنی ناپولی را لورنزو اینسینیه بلافاصله پس از گلی که کیه‌وو به ثمر رساند از دست داد که پیامدش هو شدن از سوی هواداران ناپولی بود. بنیتس در این خصوص خاطرنشان کرد: در این بازی ما هواداران زیادی را دیدیم که بعد از آن موقعیت به هدر رفته به لورنزو کمک کردند. او بازیکن سختکوشی است. می‌دانیم که در این شرایط دریس مرتنس می‌توانست به شیوه دیگری کار کند اما لورنزو هم سخت تلاش کرد و موقعیت‌های خوبی ساخت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon