روابط توریسم درمانی رشت و قطر ایجاد می‌شود


روابط توریسم درمانی رشت و قطر ایجاد می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس انجمن دوستی ایران و قطر با اشاره به ظرفیت بیمارستان بین‌المللی قائم شهر رشت، گفت: می‌توان از نظر گردشگری و درمانی از ظرفیت گیلان و این شهر در گسترش روابط با قطر استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سید باقر سخایی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای شهر قطر با شهردار و اعضای شورای شهر رشت، با بیان اینکه جمعیت انجمن دوستی ایران و قطر در زمانی که بنده دو دوره سفیر ایران در این کشور بودم به منظور گسترش روابط بین دو کشور راه‌اندازی شد، اظهار کرد: این کار با هدف گسترش روابط از طریق بخش خصوصی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه گیلان از ظرفیت‌های خوبی برای گسترش روابط بین کشورهای ایران و قطر برخوردار است، افزود: دولت و مردم کشور قطر علاقمند به گسترش روابط با ایران هستند و با توجه به تبلیغات جهانی که انجام می‌شود نمی‌گذارند که آنها به ایران نزدیک شوند به همین دلیل باید در مقابل این تبلیغات بیاستیم و کشور را به درستی به دنیا معرفی کنیم.

رئیس انجمن دوستی ایران و قطر با بیان اینکه مردم قطر بسیار به ایران علاقمند هستند و این تجربه چند سال کار بنده در این کشور است، گفت: ایران و قطر در گذشته در زمینه کالاها و مواد غذایی ارتباط خوبی داشتند که اکنون هم این ارتباط نیازمند گسترش است.

سخایی با بیان اینکه فرصت خوبی ایجاد شده تا دوباره روابط بین دو کشور گسترش یابد، تصریح کرد: ایران ظرفیت‌های خوبی در زمینه گردشگری، اقتصاد، بهداشت و درمان دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گیلان، خاطرنشان کرد: بیمارستان بین‌المللی قائم شهر رشت ظرفیت خوبی است که می‌توان از نظر گردشگری و درمانی از ظرفیت گیلان برای توسعه روابط با قطر استفاده کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon