فخرالدینی:‌ دایی اسطوره است، برخوردی که با او کردند درست نبود

فخرالدینی:‌ دایی اسطوره است، برخوردی که با او کردند درست نبود

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: دایی یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است که همه ایرانی‌ها به او افتخار می‌کنند و نحوه برکناری‌اش درست نبود.

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این سؤال که استقلال چه زمانی به صدر جدول بازخواهد گشت، گفت: این موضوع برای ما حساسیت ایجاد نمی‌کند و فقط تلاش می‌کنیم امتیازها را جمع کنیم. مهم این است که در هفته‌های آخر صدرنشین باشیم و در آخرین هفته جام قهرمانی را بالای سر ببریم. صحبت کردن از قهرمانی زود است، خصوصا اینکه امسال بازی‌ها سخت است، ولی درمجموع باید بگویم که سپاهان اصلی‌ترین رقیب ماست.

وی درمورد بازی با فولاد خوزستان و اینکه برخی معتقدند استقلال در مسابقات سخت دچار مشکل می‌شود، خاطرنشان کرد: بازی سختی در تهران داریم، چون فولاد یک تیم بسیار باانگیزه است. آنها در زمین هموار ورزشگاه آزادی خیلی راحت می‌توانند فوتبال بازی کنند، ولی ما میزبان هستیم و باید برنده از زمین خارج شویم. همه بازی‌ها سخت است و می‌خواهیم این بازی را ببریم تا این حرف و حدیث‌ها نیز تمام شود.

فخرالدینی در مورد برکناری علی دایی از پرسپولیس که مهم‌ترین سوژه این روزهای فوتبال ایران است، گفت: دایی یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است که همه ایرانی‌ها به او افتخار می‌کنند. نحوه برخورد با دایی به‌هیچ‌عنوان درست نبود. او می‌توانست شرایط پرسپولیس را بهتر کند و تیمش را قطعا از این بحران خارج می‌کرد. درمجموع برخورد خوبی با این مربی صورت نگرفت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon