۵۰ میلیارد ریال برای آماده سازی مسکن مهر خراسان شمالی هزینه شد

50 میلیارد ریال برای آماده سازی مسکن مهر خراسان شمالی هزینه شد

خبرگزاری تسنیم: سرپرست معاونت مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: تاکنون ۵۰ میلیارد ریال برای آماده سازی سایت های مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان هزینه شده است.


علی روحانی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهارکرد: برای تکمیل و اتمام پروژه های آماده سازی مسکن مهر در استان 10 میلیارد ریال دیگر اعتبار مورد نیاز است.

وی افزود: هم اکنون اجرای پروژه های آماده سازی مسکن مهر از جمله آسفالت معابر، جدول کشی در قریب به اتفاق شهرها در مراحل پایانی است.

وی اذعان کرد: برای اجرای پروژه های آماده سازی با کمبود اعتبار روبه رو هستیم.

سرپرست معاونت مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی، دغدغه مهم مسکن مهر را نبود خدمات روبنایی برای ساکنان عنوان کرد و گفت: این نیازها در قریب به اتفاق سایت های مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان وجود دارد و نیاز است تا این خدمات هر چه زودتر مهیا شود.

وی تصریح کرد: شهرداری ها موظف و مکلف به ارائه خدمات شهری از جمله جمع آوری زباله ها و نیز خدمات جابه جایی مسافران هستند اما این خدمات نیز برای ساکنان مسکن مهر بسیار ضعیف است.

روحانی تاکید کرد: بهره مندی ساکنان مسکن مهر همچون سایر شهروندان از خدمات شهری مطالبه به حق این مردم است و شهرداری ها باید نسبت به آن حساس تر باشند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon