تخصیص منابع ویژه بانکی، تولید ناخالص داخلی کردستان را افزایش می‌دهد


تخصیص منابع ویژه بانکی، تولید ناخالص داخلی کردستان را افزایش می‌دهد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: رفع مشکلاتی چون نرخ بالای بیکاری و پایین بودن تولید ناخالص داخلی در کردستان نیازمند تخصیص منابع بانکی ویژه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، احمد رشیدی صبح امروز در مراسم معارفه سرپرست بانک توسعه تعاون کردستان اظهار کرد: رفع مشکلاتی چون نرخ بالای بیکاری و پایین بودن تولید ناخالص داخلی در کردستان نیازمند تخصیص منابع بانکی ویژه است.

وی گفت: با توجه به رقم بالای نرخ بیکاری در کردستان و نیز پایین بودن تولید ناخالص داخلی استان نسبت به متوسط کشوری، انتظار این است که تخصیص منابع به بانک توسعه تعاون کردستان با مساعدت ویژه‌ای نسبت به سایر استان‌های کشور انجام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان در این راستا به اهداف تعریف شده در شعار سال یعنی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره و تصریح کرد: برای تحقق اهداف این شعار باید تلاش و برنامه ریزی لازم به‌ویژه در حوزه های اقتصادی مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هدف مشترک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک توسعه تعاون در کردستان ایجاد، توسعه و حمایت همه جانبه از تعاونی‌هاست گفت: این مهم تعامل و همکاری ضروری میان این دو نهاد دولتی را دوچندان کرده است.

رشیدی با ابراز خرسندی از نگاه و توجه مسئولان کردستان به تعاون افزود: خوشبختانه مدیران استان بویژه استاندار به عنوان مدیر ارشد استان دارای نگاه ویژه ای به جایگاه تعاون به عنوان بخش مهمی از اقتصاد استان است که این به نوبه خود فرصت ارزشمندی را برای توسعه و ترویج تعاونی های کارآمد پیش روی ما قرار داده است.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون کشور هم در این جلسه وضعیت نقدینگی و جذب منابع بانک توسعه تعاون را در حال حاضر مناسب ارزیابی کرد و گفت: بانک توسعه تعاون در میان سایر بانک‌های کشور در جذب مشتری عملکرد به مراتب بهتری داشته است.

وی تلاش در راستای حفظ و افزایش منابع بانک، رعایت قوانین و مقررات بانکی و وصول مطالبات معوقه را از جمله مهمترین انتظارات بانک توسعه تعاون از مدیران شعب در سراسر کشور اعلام کرد.

در این جلسه حکم سرپرستی رستم باجلانی توسط مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به وی اعطا شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon