تلاش پزشکان برای بازگرداندن انگشتان دست طلبه آمر به معروف در اصفهان/ جزئیات درگیری آسیب‌دیدگی آمر به معروف


تلاش پزشکان برای بازگرداندن انگشتان دست طلبه آمر به معروف در اصفهان/ جزئیات درگیری آسیب‌دیدگی آمر به معروف

خبرگزاری تسنیم: برادر حجت‌الاسلام نظری، آمر به معروف مجروح اصفهان گفت: در حال حاضر برادرم در اتاق عمل است و پزشکان در تلاش هستند از قطع شدن ۲ انگشت دست وی که وضع بدی دارد جلوگیری کنند.

حجت‌الاسلام علی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار کرد: پزشکان دقایقی پیش اعلام کردند حال عمومی برادرم خوب بوده اما دست وی شرایط بدی دارد و باید 2عمل تخصصی دیگر انجام شود تا 2 انگشت وی که بیشتر آسیب دیده، قطع نشود.

وی افزود: برادرم حجت‌الاسلام رسول نظری طلبه آمر به معروف که براثر ضرب و شتم ارذل و اوباش از ناحیه صورت و کف دست به شدت زخمی شده، برای چندمین بار بود که به این افراد خاطی درمسیر مسجد تذکر می‌داد اما اراذل که حاج آقا را از قبل شناسائی کرده بودند، این‌بار مقابل درِ خانه‌اش به وی حمله کردند.

برادر حجت‌الاسلام نظری با بیان اینکه حمله به زن و فرزندان مردم محل، زورگیری، کیف قاپی و دزدی و آزارو اذیت زنان و دختران از اقدامات وحشیانه و غیراخلاقی این اراذل در منطقه نبوی منش در خیابان کهندژ اصفهان است، افزود: مردم محل تاکنون بارها موارد را به پلیس گزارش داده‌ و شکایت کرده‌اند اما به نظر می‌رسد پلیس از این اراذل واهمه و ترس دارد چون هیچ اقدامی برای دستگیری آنان انجام نداده است.

حجت‌الاسلام نظری با اشاره به اینکه این اراذل روز گذشته دقایقی قبل از زخمی کردن حاج آقا به 2 نفر دیگر حمله کرده و آنان را زخمی کرده بودند، تصریح کرد:‌ حجت‌الاسلام نظری هم با شنیدن سروصدای این افراد از خانه بیرون می‌آید و با جدیت به آنان تذکر می‌دهد که در همان لحظه اراذل با قمه به پیشانی وی ضربه می‌زنند و کمی عقب می‌روند.

وی گفت: حاج آقا به سمت آنان می‌رود اما مردم جلوی او را می‌گیرند ولی وی بازهم به سمت آنان حرکت می‌کند و تذکر می‌دهد که اراذل در مقابل این اقدام حاج آقا، با قمه به دستان وی هم ضربه شدیدی وارد می‌کنند و متواری می‌شوند.

برادر حجت‌الاسلام نظری خاطرنشان کرد: مردم محل که از این وضع تأسف برانگیز بسیار در تنگنا قرار دارند، بارها برای جلوگیری از اعمال وحشیانه این اراذل که تعدادشان زیاد بوده، اقدام کرده و به آنان تذکر داده‌اند اما اراذل می‌گویند اگر کسی شکایت خود را پیگیری کند سرِ فرزندش را می‌بریم یا او را می‌کشیم به همین دلیل کسی جرأت نمی‌کند از آنان به پلیس یا مراجع دیگر شکایت کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon