برنامه کلاسی دانش آموزان کرمانی پیش از سال تحصیلی آماده می‌شود


برنامه کلاسی دانش آموزان کرمانی پیش از سال تحصیلی آماده می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه برنامه کلاسی دانش آموزان کرمانی پیش از شروع سال تحصیلی آماده می‌شود،گفت: پرونده‌های تقاضای انتقال ۵۳۰۰ فرهنگی استان کرمان عادلانه بررسی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حمیدرضا میرموسی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای معاونان بخش گلباف، به ساماندهی و رسیدگی به پرونده 5300 نفر از فرهنگیان متقاضی نقل و انتقال استان کرمان اشاره و اظهار کرد: رسیدگی به این تعداد پرونده بسیار سنگین و در عین حال موفقیت آموز بوده است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، بیان کرد: در زمینه نقل و انتقالات در استان کرمان هیچ سفارشی از سوی اداره کل به ادارات و مناطق استان شکل نگرفته و همین عامل موفقیت این طرح در سال جاری بود.

میرموسی با اشاره به مشکلات مهم آموزش به ویژه در مناطق کم برخوردار و دور دست،گفت:  آموزش به دانش آموزان از سخت‌ترین مشاغل است و بزرگترین پاداش‌ها نیز برای سخت‌ترین کارها است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در آستانه بازگشایی مدارس، به رفتار و کردار شایسته معلمان در محل کار  اشاره و آن را بسیار مهم و سرنوشت ساز توصیف کرد و افزود: دانش آموزان از لحظه ورود به مدرسه تا لحظه خروج از آن، تمام حرکات و کارهای معلم را مد نظر قرار داده و از آنها الگو برداری می‌کنند.

میرموسی، تصریح کرد: بنابراین معلمان باید با رفتار شایسته خود، اثری مثبت در ذهن دانش آموزان نهادینه کنند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از بازگشایی رسمی مدارس در روز اول مهرماه خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه روز اول مهر، روز بازگشایی واقعی مدارس خواهد بود، امیدواریم که در این روز هیچ دانش آموزی بدون برنامه کلاسی و هیچ دبیری بدون ابلاغ و برنامه تدریس در منطقه نباشد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon