فرمانده جدید سپاه شهرستان بانه معرفی شد


فرمانده جدید سپاه شهرستان بانه معرفی شد

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ پاسدار یعقوب صفاری به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان بانه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، در مراسمی که امروز در سالن اجتماعات سپاه بانه برگزار شد از زحمات سرهنگ امیر اکبری قدردانی و سرهنگ یعقوب صفاری به عنوان فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بانه معرفی شد.

ماموستا عبدالرحمن خدایی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با اشاره به خدمات سپاه پاسداران به مردم و نظام مقدس اسلامی اظهار کرد: این نهاد انقلابی برخواسته از اراده مردم است و چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از پایان جنگ خدمات شایانی به مردم در ساسر کشور و بویژه مناطق محروم ارائه کرده است.

وی گفت: سپاه با انجام ماموریت های مختلف در عرصه های گوناگون توانسته از کیان کشور و انقلاب به خوبی حفاظت و حراست کند و این مهم سبب شده که نظام در راستای رسیدن به اهداف عالیه خود که همانا دفاع از مظلومان جهان در برابر ستم گران و نیز حمایت از آزادی خواهان است با موفقیت  به پیش برود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری امنیت را نعمتی ارزنده بر شمرد و خاطر نشان کرد: این مهم در کشور ما امروز کاملا بومی شده است و رسیدن به امنیت پایدار در ایران اسلامی ثمره رشادت‌های متولیان حوزه امنیت و همراهی مردم با آنان است.

فرماندار بانه هم در این مراسم با تقدیر از خدمات ارزنده سپاه در جامعه و بویژه کارهای صورت گرفته در شهرستان بانه توسط این نهاد خاطر نشان کرد: زمانی که مرزی ترین نقطه کشور امروز  مقصد جمعیتی عظیمی از سراسر کشور است و مسافران در این سفر امنیت و آسایش را تجربه می کنند به این نتیجه می‌رسیم که سپاه به عنوان متولی تأمین امنیت در کردستان در انجام وظایف خود موفق عمل کرده است.

راشد عذیری مردم بانه را مردمی شریف و انقلابی  توصیف کرد و گفت: مردم این دیار در طول هشت سال دفاع مقدس با جان و دل از نظام پشتیبانی کردند و در تمام شرایط سخت رزمندگان را همراهی کردند و دلیری های که پیشمرگان کُرد مسلمان از خود به یادگار گذاشتند امروز به شناسنامه‌ای ارزشمند و سراسر غرور برای مردم کُرد مبدل شده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon