هیئت فرهنگی و اقتصادی قطر از شهرک تاریخی ماسوله بازدید کرد


هیئت فرهنگی و اقتصادی قطر از شهرک تاریخی ماسوله بازدید کرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس انجمن دوستی قطر و ایران و هیئت فرهنگی و اقتصادی قطر از شهرک تاریخی ماسوله در شهرستان فومن بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ماسوله، سعود بن عبدالله آل حنزاب رئیس انجمن دوستی قطر و ایران و هیئت فرهنگی و اقتصادی قطر از شهرک تاریخی ماسوله بازدید کرد.

سعود بن عبدالله آل حنزاب در این بازدید با بیان اینکه گیلان دارای جاذبه‌های بکر گردشگری است، اظهار کرد: شهرک تاریخی ماسوله را به عنوان جاذبه برتر گردشگری گیلان به هموطنانم معرفی می‌کنیم.

وی افزود:  امیدواریم با راه اندازی خط هوایی دوحه به رشت میزان حضور گردشگران ایرانی در ایران و به ویژه گیلان افزایش یابد.

شهر تاریخی ماسوله یکی از زیباترین شهرهای کوچک پلکانی در ایران است که در استان گیلان و 35 کیلومتری غرب شهرستان فومن واقع شده است.

شهر ماسوله بخاطر قرار گرفتن در بین کوه و جنگل مناظر طبیعی دلنوازی را به خود اختصاص داده است، ماسوله شامل وسعتی معادل یکصد هکتار منطقه تحت حفاظت

میراث فرهنگی و منابع طبیعی، یکی از خوش آب و هواترین نقاط ایران است که هر ساله پذیرای ده‌ها هزار گردشگر از سراسر جهان است.

شهر تاریخی و توریستی ماسوله به دلیل داشتن معماری منحصر به فرد در جهان شناخته شده است و این شهر در سال 1354 خورشیدی با شماره 1090 در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon