دولت نقش دلال‌ها در تعیین قیمت اجناس را حذف کند


دولت نقش دلال‌ها در تعیین قیمت اجناس را حذف کند

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله نوری همدانی گفت: نباید به گونه‌ای باشد که دلال‌ها و واسطه‌ها در قیمت اجناس دست داشته باشند و یک محصولی هنگامی که به دست مردم می‌رسد قیمت آن ده برابر شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار مشاور وزیر کشور در امور روحانیت، با اشاره به وظیفه دولت در راستای حل مشکلات معیشتی مردم اظهار کرد: همه ما باید خدمت‌گذار مردم باشیم و در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنیم چون مردم داری و راضی نگه داشتن مردم خیلی مهم است.

وی افزود:‌‌ همان طور که احداث انقلاب مهم است نگه داری آن هم موضوع مهمی است، وظیفه دولت و مجلس شورای اسلامی است که ماهی یک بار با حوزه و علما نشست و جلسه داشته باشند و دولت و مجلس نباید خود را از و دانشگاه بی‌نیاز بدانند چون مسئله مشورت در اسلام بسیار مهم است.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: مردم در نظام اسلامی بسیار مهم هستند و شما باید یک زیر مجموعه‌ای داشته باشید تا با مردم در ارتباط باشید نظام ما مردم سالار است و صاحب همیشگی انقلاب و حکومت مردم هستند.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: وظیفه دولت است تا به مردم خدمت کند و رکورد و بیکاری را از بین ببرد در‌‌ همان ابتدا که روحانی به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شد من در دیداری خصوصی در همین جا به ایشان عرض کردم تا مشکلات معیشتی مردم را حل کند که تاکنون بی‌پاسخ مانده است.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: متاسفانه قیمت اجناس در هر جایی یک نرخی دارد و هر مغازه‌ای برای خود هر طور که دلش بخواهد جنس خود را به فروش می‌رساند و هیچ نظارتی وجود ندارد شما باید کار‌شناسی برای قیمت اجناس تعیین کنید.

وی با اشاره به وظیفه دولت در راستای کنترل گرانی اجناس گفت: چرا دولت تاکنون درباره بالا بودن قیمت‌ها اقدامی انجام نداده است من این نکته را به رئیس جمهور گفتم، موضوع گرانی اجناس داخلی ربطی به تحریم‌ها ندارد دولت باید کنترل خوبی به قیمت‌ها داشته باشد.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: نباید به گونه‌ای باشد که دلال‌ها و واسطه‌ها در قیمت اجناس دست داشته باشند و یک محصولی هنگامی که به دست مردم می‌رسد قیمت آن ده برابر شود.

استاد حوزه علمیه خاطر نشان کرد: ما منتظر اقدامات شما در زمینه گرانی هستیم و سلام مرا به وزیر کشور برسانید.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon