جزئیات حادثه درگیری اشرار با طلبه اصفهانی از زبان آمر به معروف


جزئیات حادثه درگیری اشرار با طلبه اصفهانی از زبان آمر به معروف

خبرگزاری تسنیم:‌ طلبه جوان آمر به معروف اصفهان که روز گذشته با اشرار درگیر شد، گفت: به تشخیص پزشکان ۲ عصب و تاندون دست چپم پاره شده و دقایقی پیش با عمل جراحی سطحی در وضع بهتری قرار دارد.

حجت‌الاسلام رسول نظری دقایقی پیش و بلافاصله پس از خروج از اتاق عمل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار کرد: قرار است حدود 2 ساعت دیگر با خلوت شدن اتاق عمل، دوباره برای عمل جراحی عمیق و تخصصی منتقل شوم تا ان شاالله از قطع 2 انگشت دستم که وضع بسیار بدی دارد جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه اراذلی که مرا زدند و فرار کردند را به خوبی می‌شناسم اما چهره فردی را که به روی من قمه کشید به خاطر نمی‌آورم، افزود: یکی از این افراد را شناسائی کردم که هم اکنون دستگیر شده و از طریق وی دیگر اراذل هم در حال شناسائی هستند.

طلبه جوان آمر به معروف با اشاره به اینکه امیدوارم همه افراد گرفتار قانون شوند چون وضع بسیار بدی را برای من و دیگر افراد ایجاد کرده‌اند، تصریح کرد: در این حادثه که عصر دیروز 23 شهریور اتفاق افتاد، در خانه بودم که ناگهان صدای مهیبی از عبور یک موتورسیکلت در محله که به نظر می‌رسید 100 کیلومتر سرعت داشته باشد بلند شد و پس از آن صدای فریاد زن و بچه‌های مردم به گوش رسید و من بلافاصله از خانه بیرون دویدم.

وی با بیان اینکه به گمانم همچون حادثه قبلی که براثر آن یک پسربچه به علت سرعت بالای موتورسیکلت در محله کشته شده بود بازهم همان حادثه تکرار شده، سراسیمه به بیرون از خانه دویدم، گفت: این بار یکی از هم محله‌ای ها جلوی این موتورسیکلت را گرفته بود اما آنان فرار کردند و همان لحظه هم من از در بیرون آمدم که جلوی آنان را بگیرم و امربه معروفشان کنم اما این لعنت شده‌ها با قداره به جان من افتادند و پیشانی مرا شکافتند.

حجت‌الاسلام نظری خاطرنشان کرد: یکی از این اراذل که سرم را شکافت، در حال گریز بود که من بازهم جلوی وی را گرفتن اما این بار قداره را به دستم کشید و من هم به خیال اینکه با چوب دستی به سمت من حمله ور شده سعی کردم بادست آن را بگیرم ولی چون قداره بود تمام انگشتانم و کف دستم پاره پاره شد.

وی با اشاره به اینکه درضربه‌ شدیدی که به دستانم وارد کردند گوشت یکی از دستانم پاره شد و دست دیگر هم گوشت، استخوان و کل بافت آن صدمه دیده تا جائی که عصب و رگ‌های 2 انگشتم قطع شده، افزود:‌ من همیشه با این افراد همچون دیگر جوانان محل با ملایمت، برادرانه و دوستانه صحبت می‌کردم و آنان را از اعمال غیراخلاقی و آزاردهنده برای مردم بازمی‌داشتم اما نمی‌دانم این‌بار چه شد که با قمه و قداره به من حمله کردند و در مدت 2 یا 3 دقیقه این وضعیت بد را برایم ایجاد کردند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon