رشت آمادگی جذب سرمایه‌گذاران قطری را دارد


رشت آمادگی جذب سرمایه‌گذاران قطری را دارد

خبرگزاری تسنیم: شهردار رشت با اشاره به آمادگی شهر رشت برای جذب سرمایه‌گذاران قطری، گفت: می‌توانیم زمین برای ساخت هتل، فروشگاه‌های بزرگ و سایر امور برای سرمایه‌گذران کشور قطر فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمدابراهیم خلیلی ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای شهر قطر در سالن اجتماعات شهرداری این شهر، با بیان اینکه 107 سال از قدمت شهرداری رشت می‌گذرد، اظهار کرد: شهرداری رشت در زمینه فرهنگی، عمرانی و مسائل مربوط به ساخت و سازهای شهری دارای متخصصان توانمندی است که می‌تواند در این زمینه ارتباط بیشتری با شهرداری قطر داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهر رشت ظرفیت‌های خوبی برای گسترش روابط تجاری و جذب سرمایه‌گذاران دارد، افزود: می‌توانیم زمین در اختیار سرمایه‌گذاران قطری برای ساخت هتل و  فروشگاه‌های بزرگ قرار دهیم.

شهردار رشت با اشاره به اینکه می‌توانیم مکان‌های گردشگری رشت را برای جذب مسافران و علاقمندان به گردشگری در این شهر فراهم کنیم، گفت: رشت به دلیل مناظر و مناطق گردشگری در تعطیلات اواخر هفته میزبان گردشگران است.

خلیلی با بیان اینکه گردشگران خارجی از جاذبه‌های دیدنی رشت و سایر مناطق استان دیدن می‌کنند، تصریح کرد: در تعطیلات عید امسال شش میلیون نفر مسافر و گردشگر از این شهر دیدن کردند و این آمادگی در رشت وجود دارد تا ظرفیت‌های مختلف خود را به مردم قطر و شهر دوحه نشان دهد.

وی با بیان اینکه رشت ظرفیت‌های خوبی برای ایجاد ارتباط مناسب بین دو کشور ایران و قطر دارد، خاطرنشان کرد: تدام ارتباطات می‌تواند زمینه استفاد از توان یکدیگر را برای دو کشور ایران و قطر فراهم کند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon