مستکبران به دنبال تسلط بر منابع اقتصادی منطقه هستند


مستکبران به دنبال تسلط بر منابع اقتصادی منطقه هستند

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: حضور مستکبران در منطقه به بهانه واهی مبارزه با تروریسم صرفاً دسترسی به منافع نفتی و اقتصادی است که در خاورمیانه وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، سردار محمد حسین رجبی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران شهرستان بانه بصیرت را از مهم ترین شاخصه‌های مردم ایران دانست و  اظهار کرد: همین بصیرت ارزشمند مردم در طول عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی سبب شده که دشمنان نتوانند به نظام و انقلاب ضربه وارد کنند.

وی با اشاره به کارنامه مردم کردستان در تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی گفت: مردم این دیار قبل از آغاز جنگ تحمیلی هم با ایادی استکبار و مزدوران منطقه‌ای آنها که انقلاب اسلامی را در تعارض با منافع خود می‌دانستند در ستیز بودند و در زمان جنگ تحمیلی هم بخش قابل توجهی از سختی‌های جنگ را مردم این خطه به دوش کشیدند و آنچه که میراث ماندگاری برای کردستانی‌ها شده همراهی و همدلی آنها در کنار وفاداری به نظام و انقلاب است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به انجام ماموریت های سپاه در کردستان اشاره و تصریح کرد: سپاه یک ارگان کاملا انعطاف پذیر است که بنا به شرایط و نیازمندی‌های مردم در عرصه های گوناگون وارد عمل می شود و همین امر هم سبب شده که مردم سپاه را برخواسته از عقاید و باورهای خود بدانند.

وی وارد شدن دشمنان به عرصه جنگ فرهنگی با نظام را شیوه نوین بدخواهان برای ضربه زدن به ملت ایران دانست و گفت: در زمان جنگ تحمیلی بیش از 50 کشور در قالب نیروی تحت فرماندهی صدام با ایران وارد نبرد شدند اما این ایمان و باورهای مردم بود که پر رنگ تر و قدرتمندتر ار تانک و توپ دشمن بود و آنها نتوانستند در جنگ سخت توفیقی بدست آورند.

سردار رجبی افزود: به همین دلیل انا امروز به پیکار فرهنگی روی آورده‌اند و می‌خواهند باور ها و اعتقادات مردم را مورد هجمه قرار دهند که این مهم  باید مورد توجه قرار گیرد چرا که امروز استکبار در جنگ تمام و عیار فرهنگی با ملت ایران است.

وی حضور مستکبران به بهانه مبارزه با تروریسم در منطقه را یک عمل کاملاً برنامه ریزی شده دانست و خاطر نشان کرد: آنها برای تامین منافع خود از هر طریقی که امکان پذیر شود به منطقه وارد می‌شوند و برای رسیدن به این هدف از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و امروز هم حضور آنها به بهانه واهی مبارزه با تروریسم صرفاً دسترسی به منافع نفتی و اقتصادی است که در خاورمیانه وجود دارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به مأموریت‌های سپاه در بدو انقلاب گفت: سپاه کارهای زیادی در عرصه های خدماتی محرومیت زدایی انجام داده است و هنوز هم کارهای زیادی هست که سپاه بنا بر وظایف خود و با هدف محرومیت زدایی به دنبال انجام آنهاست.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon