کتاب "زیارت امام رضا(ع) بهترین زیارت" در مشهد مقدس رونمایی شد

کتاب "زیارت امام رضا(ع) بهترین زیارت" در مشهد مقدس رونمایی شد

خبرگزاری تسنیم: در آستانه روز زیارتی امام رضا(ع) کتاب"زیارت امام رضا(ع) بهترین زیارت" در مشهد مقدس رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، در آستانه فرارسیدن روز زیارتی مخصوص ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) کتاب زیارت امام رضا (ع) بهترین زیارت رونمایی شد.

در همین رابطه حجت الاسلام رضاعلی عزیزی نویسنده این کتاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: این کتاب طی مدت یک سال و در سه فصل و با موضوعات کلیات زیارت‌شناسی، زیارت بر‌تر و ویژگی‌های زائر بر‌تر نگارش شده است.

وی افزود: مطالب و محتوای کتاب زیارت امام رضا (ع) بهترین زیارت مورد تأیید آیت الله علم الهدی امام جمعه محترم مشهد و تنی چند از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه همچون حجج اسلام رفیعی و فرازی و غیره واقع شده است.

عزیزی تصریح کرد: این اثر در جشنواره بین المللی امام رضا (ع) حائز رتبه بر‌تر شده است.

وی تأکید کرد: آداب زیارت، غسل، ورود به حرم مطهر امام رضا (ع) و غیره از مهم‌ترین نکات ذکر شده در سر فصل‌های این کتاب بوده و به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی توصیه می‌کنم که قبل از تشرف به این مکان مقدس این کتاب را مطالعه کنند و با آگاهی کامل به زیارت امام هشتم شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مشرف شوند.

نویسنده کتاب زیارت امام رضا (ع) بهترین زیارت خاطرنشان کرد: مطالب و محتوای این کتاب با قلمی روان و ساده نگارش شده و برای عموم سنین قابل درک بوده و به آموزش زیارت‌شناسی ائمه اطهار (ع) و به خصوص امام رضا (ع) پرداخته است.

عزیزی بیان کرد: این کتاب توسط انتشارات بوکتاب به چاپ رسیده و علاقه مندان می‌توانند برای تهیه آن به کتاب فروشی‌های سطح شهر مراجعه کنند، همچنین در صورتی که نتوانستند این کتاب را تهیه کنند می‌توانند به دفتر ستاد مردمی مهدویت خراسان رضوی واقع خیابان توحید 17 مراجعه کنند تا این اثر تقدیم علاقه مندان شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon