نقشه فرهنگی گیلان براساس قرآن مهندسی و طراحی شود


نقشه فرهنگی گیلان براساس قرآن مهندسی و طراحی شود

خبرگزاری تسنیم: مسئول نماینگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به لزوم شناخت برنامه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در ضربه‌زدن به اسلام گفت: برنامه‌های فرهنگی گیلان براساس مهندسی قرآنی تدوین شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،حجت الاسلام  محمد علی محسن‌زاده  بعد از ظهر امروز در اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم ویِژه خواهران بسیجی انس با قران را توفیق الهی دانست و اظهار کرد: حفظ قرآن کریم از جایگاه ویِژه ای برخوردار است.

وی آشنایی کودکان با مفاهیم قرآنی را مورد تاکید قرار داد و افزود: انس با قرآن نیاز به برنامه ریزی و تفکر دارد و سنین کودکی و نونهالی بهترین زمان ممکن برای یادگیری قرآن کریم توسط کودکان و نونهالان است.

مسئول نماینگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به جنگ نرم دشمنان اسلام، گفت: این جنگ امروز تبدیل به شبیخون و ناتوی فرهنگی شده که هوشیاری تمامی اقشار جامعه و به ویژه جوانان را می‌طلبد.

محسن‌زاده با بیان اینکه برنامه‌ریزان فرهنگی پیوست برنامه‌های خود را براساس مهندسی فرهنگی تنظیم کنند، تصریح کرد: امروز جنگ تمام عیار جهان کفر علیه ایران اسلامی به خصوص در سبک زندگی مردم شکل گرفته است.

مسئول نماینگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه در عرصه جنگ نرم باید تولید قدرت نرم داشته باشیم خاطرنشان کرد: حصول قدرت نرم از ناحیه قران و اهل بیت (ع) امکان پذیر است.

محسن‌زاده با اشاره به اینکه با بهره‌گیری از قرآن می توانیم در برابر جنگ تمام عیار رسانه‌ای تبلیغاتی دشمن ایستادگی کنیم، گفت: اگر دشمن نتوانسته تاکنون موفق شود به لطف حاملان و حافظان قران است.

وی تصریح کرد: نشر و گسترش آموزه هی و مفاهیم قرآن جامعه را بیمه می کند نور اسلام به رهبری امام خمینی سراسر اسران را نور افشانی کرد و این نور در سایه رهبری مقام معظم رهبری شعاعش سراسر جهان اسلام را در نوردید و به امید خدا تمام جهان مستضعفان را در بر خواهد گرفت.

مسئول نماینگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به لزوم شناخت  برنامه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در ضربه‌زدن به اسلام گفت: برنامه‌ریزان استان  پیوست برنامه‌های خود را براساس مهندسی فرهنگی تنظیم کنند و برنامه‌های فرهنگی گیلان بر اساس مهندسی قرآنی تدوین شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon