بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای تأمین آب بیله سوار اختصاص یافت


بیش از 1000 میلیارد تومان برای تأمین آب بیله سوار اختصاص یافت

خبرگزاری تسنیم: فرماندار بیله سوار گفت: ۴۵۰.۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارائی های استان، ۵۰۰.۲ میلیارد تومان از محل ماده ۱۸۰ و ۲۰۰.۵ میلیارد تومان از محل ماده ۱۰ حوادث برای تامین آب منطقه در قالب ۱۵۰ پروژه اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جلسه شورای ادارای شهرستان بیله سوار ظهر امروز به ریاست فرماندار شهرستان بیله سوار و با حضور ائمه محترم جمعه شهرهای بیله سوار و جعفرآباد، مسئولان ادارات و نهادهای انقلاب اسلامی و تعدادی از شوراهای اسلامی و دهیاران در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل یافت.

فرماندار بیله سوار در ابتدا این جلسه ضمن تشکر ازحضور گسترده بسیجیان عزیز در برگزاری باشکوه رزمایش کوی و برزن و با انتقاد از عدم حضور تعدادی از مسئولان در رزمایش اظهار کرد: اگر دشمن تاکنون نتوانسته بر میهن عزیز ایران اسلامی زهر خود را بریزد، در سایه وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی وهوشیاری مردم و تفکر بسیجی همان بسیجیانی است که در رزمایش، عزم و اراده آهنین خود را به نمایش گذاشتند.

آرام حلیم گفت: برابر صدور فرمان اجرای سرشماری عمومی کشاورزی 93 توسط رئیس جمهور از همه مؤسسات دولتی و یا وابسته به دولت و شرکت های دولتی خواست بر اساس ماده 5 قانون مرکز آمار ایران و با استناد به قانون بودجه سال 93 کلیه امکانات لازم و تجهیزات مورد نیاز را در طول سرشماری کشاورزی در اختیار ستاد قرار دهند.

فرماندار شهرستان بیله سوار افزود: مبلغ 450.7  میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارائی های استان و 500.2 میلیارد تومان از محل ماده 180 و 200.5 میلیارد تومان از محل ماده 10 حوادث برای تامین آب منطقه اختصاص داده شده است که در قالب 150 پروژه در حال تنظیم موافقتنامه و مناقصه است.

وی بیان کرد: امسال از محل اعتبارات ملی بالغ بر 15 میلیارد تومان در بخش ترمیم و لکه گیری و روکش آسفالت جاده اصلی, لکه‌گیری راه‌های روستائی و جاده عبوری شهر جعفرآباد اختصاص داده شده است که در اصل نهضت آسفالت در منطقه شروع شده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon